Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Treba li verovati influenserima?

SVET – Poverenje je presudno kada se koriste usluge influensera, no oglašivači se neretko spotaknu na duhove prošlosti samih influensera.

Najnoviji primer loše urađenih prethodnih provera dolazi iz Australije, gde je vlada odlučila uložiti 600.000 australijskih dolara u saradnju sa influenserima na društvenim medijima, u sklopu svoje #girlsmakeyourmove kampanje. Kampanju je lansirao Sektor za zdravstvo kako bi podstaknuli mlade žene da budu aktivne.

Naknadno je otkriveno da su neki Instagram influenseri, koji su bili plaćani i do 3.000 dolara po postu, imali prethodne saradnje sa brendovima alkohola i proizvodima za ekstremne dijete. Takođe, nedavno je objavljeno da su australiske odbrambene snage platile dva influensera iz gaming industrije da oglašavaju regrutiranje u avijaciju putem videozapisa na YouTubeu, ali je saradnja naprasno prekinuta kada su na videlo izašli njihovi raniji pogrdni komentari o ženama i silovanju.

Iako se australijska vlada opekla, zagovornici influenser marketinga, kao što je Natalie Giddings iz agencije The Remarkable, tvrde da su „influenseri iskusni komunikatori koji su s vremenom organski izgradili poverenje, autoritet i uticaj među angažiranom publikom“.

Australijci na primer na YouTubeu troše od šest do 15 minuta s njihovim omiljenim influenserom, tri puta nedeljno, i prate ih kao što prate i svoje omiljene TV serije, piše Mumbrelle. „Zaboravite onu da je sadržaj kralj. Ključ je u pravim ljudima,“ rekla je Giddings.

Ali noviji događaji u ovoj oblasti sugerišu da se stvari možda menjaju, i to sa pojavom robotskih i kompjuterski generisanih influensera. Miquela Sousa iz Los Angelesa jedan je takav influenser, i čak se pojavljivala u real-life situacijama, na primer sa modnom influenserkom Margaret Zhang.

Činjenica da je Miquela promovisala nekoliko modnih kampanja takođe poziva na pitanje da li se robotski influenseri plaćaju, i ukoliko je to slučaj, ko je odgovoran za to – kreator (influenser) ili brend?

Giddings to vidi više kao akademsko pitanje, i ne veruje da će CGI influenseri imati mnogo uticaja.
„Poverenje je ključni kapital“, rekla je za časopis Marie Claire. „Hoće li kupac verovati u tvrdnje o proizvodu za negu kože koje dolaze od izmišljene osobe? Čisto sumnjam.“

Više informacija pročitajte OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!