Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Transparentnost znači pre svega da klijent zna „šta kupuje“!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Ivanom Tanurdžić, izvršnom direktorkom agencije Kuća Čuvarkuća.

Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Učestvovanje u projektu #AgencyReport18 smo prepoznali kao priliku da predstavimo poslovne rezultate naše agencije široj publici jer kao mala agencija retko imamo priliku za sopstvenu promociju. Verujemo da bi učestvovanje velikog broja agencija dalo kompletniji uvid u ukupno tržište usluga iz oblasti tržišnih komunikacija i na taj način otvorilo prostor za kompetitivniju utakmicu u kojoj bi i male agencije imale šansu na osnovu sopstvenih rezulatata.

Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Poslovni podaci su pokazatelji stabilnosti i rasta agencije, koji bi uz portfolio koji uključuje definisan projektni zadatak i ostvarene rezultate, trebali da budi relevantni pokazatelji konkurentnosti agencije. Međutim, ono što je iza toga, a u najvećoj meri utiče na rezultat rada je odnos i saradnja između klijenta i agencije, koliko su agencija i klijent ambiciozni, proaktivni, koliko u toj saradnji jedni drugima doprinose u svakom smislu. Sa druge strani, podaci kao što je broj i profil zaposlenih, fluktuacija ljudi u timu, trajanje ugovora i saradnje sa klijentima su podaci koji bi trebali da budu relevantni pokazatelji stabilnosti i ambicije agencije. Transparentnost u tom smislu znači pre svega da klijent zna „šta kupuje“ i u kojoj meri agencija može da ispuni njihova očekivanja, pod uslovom da su i ona jasno postavljena.

Za našu agenciju, važno je ….
Za našu agenciju, važno je da postoje pravila tako da svi imamo jednake šanse, da igramo fer i da uvek pobedi najbolji  Kad ozdrave klijenti i tržište, svi ćemo biti zdraviji.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!