Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Transparentnost nije preduslov, već osnova svakog dobrog poslovnog odnosa!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Aleksandrom Milićem, direktorom marketinga i komunikacija u Sberbanci.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Kada radite na tržištu kao što je bankarsko, u kojem se svakodnevno borite s oštrom konkurencijom, odabir marketinške agencije koja će vas razumeti kao klijenta i biti spremna da uđe u koštac sa svim izazovima koje naše tržište nosi predstavlja kompleksan i dugotrajan proces. Kroz odabir marketinške agencije, biramo svog strateškog partnera koji pre svega mora da razume bankarsko poslovanje, da razume naše ciljeve i potrebe, da bude spreman da konstatno uči i bude uključen u ni malo jednostavne bankarske proizvode i usluge, ali i da postane integralni deo našeg marketing tima. Agencija danas treba, ne samo da razume i plasira stratešku komunkacionu platformu, već i da razume preoces stvaranja, distribucije i prodaje krajnjeg proizvoda banke. S tim u vezi, marketinška agencija predstavlja integralni i neodvojivi deo marketing tima, koji zajedno s nama, koji smo direktno zaposleni u Banci učestvuje zajedničkim uspesima.

Šta je, po Vašem mišljenju, trenutno najveći problem u odnosu klijent – agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Proaktivnost, otvorena komunikacija i timski rad preduslovi su za profesionalni odnos između klijenta i agencije. Smatram da agencije ne treba isključivo da čekaju kampanje i brifove klijenta, već da se ponašaju shodno tržišnoj utakmici i da svojim novim idejama i predlozima doprinose boljem poslovanju klijenta. Složićemo se da je najlakše poštovati ugovorne obaveze, ali i da velika većina nas nije zadovoljna prosečnim rezultatima. Zato uvek nastojim da podržim dobru inicijativu i kreativne ideje i da pokažem spremnost da zajedno izađemo iz nekih ustaljenih okvira saradnje – da naš odnos podignemo na viši nivo i radimo partnerski. Na ovaj način, mi kao klijenti prepoznaćemo trud agencije da nam donese dodatnu vrednost, a agencija će svakako zadobiti još veće poverenje svog klijenta što na kraju dovodi do dugoročnije saradnje između klijenta i agencije.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Transparentnost nije preduslov, već osnova svakog dobrog poslovnog odnosa. Transparentnost podrazumeva jasnu, otvorenu, direktnu i asertivnu komunikaciju o činjenicama koje su relevantne za sve zainteresovane strane – kompaniju, agenciju i na prvom mestu potrošača tj. klijenta. Jedino na ovaj način možemo da uvidimo i procenimo prednosti i nedostatke, donesemo ispravne odluke koje će nam omogućiti rast i razvoj i da predupredimo potencijalne rizike.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!