Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tinejdžerima u SAD-u dosadio Facebook!

SVET – Prema nedavnom istraživanju Facebook je u Americi najpopularnija društvena mreža za samo 15 odsto tinejdžera, a ispred njega su Instagram, Twitter i Snapchat.

Već nekoliko godina novinari i analitičari društvenih mreža govore kako Facebook ima velikih problema s tinejdžerima – s obzirom kako je na Fejsu sve starija populacija te im zahteve za prijateljstvo šalju njihovi roditelji, tetke, stričevi, bake i deke, ova im mreža jednostavno više nije cool te se svi više okreću alternativnim društvenim mrežama. Ovakvo razmišljanje tinejdžera potvrdilo je poslednje istraživanje analitičke kompanije Piper Jaffray sprovedeno među 9.400 mladih korisnika Facebook-a (između 13 i 19 godina) u SAD-u te se, na listi najpopularnijih društvenim mreža koje koriste, Facebook nalazi tek na četvrtom mestu.

Najveći broj ispitanih tinejdžera, njih 33 odsto, kao najpopularniju društvenu mrežu koju koriste naveli su Instagram, aplikaciju za uređivanje i deljenje fotografija – ovo je, naravno, odlična vest za Zuckerberga koji se pokazao kao odličan vizionar i pre nekoliko godina kupio Instagram za nešto manje od milijardu dolara. Tada su mnogi kritikovali ovaj njegov potez, no od tada broj korisnika ove aplikacije, kao i vrednost same mreže višestruko su porasli. Na drugom mestu nalazi se Twitter, koji je za dvadeset posto tinejdžera najvažnija društvena mreža na svetu, dok je za 19 odsto njih najvažniji Snapchat. Zanimljivo, Zuckerberg je hteo da kupi i Snapchat, no tri milijarde dolara koje je ponudio bilo je premalo. Što se Facebook-a tiče, on je najvažnija društvena mreža za samo 15 odsto mladih, a nakon njega slede Tumblr s tri posto te Google i Pinterest koji su najvažnija mreža za samo jedan posto (američkih) tinejdžera.

Iako im Facebook više nije na prvom mestu te je mnogima već dosadio, pokazalo se kako većina mladih nastavlja da koriste ovu društvenu mrežu, objavljuju statuse, fotografije i komunicira s drugim korisnicima tako da ne treba očekivati da će u budućnosti tinejdžeri masovno gasiti profile na Facebook-u.

Izvor: Zimo

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!