Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

The NextGen: Budućnost advertisinga je smela i autentična

Advertising industrija budućnosti je smela, autentična, zanimljiva, sveža. Na prvi susret ćeš za njom okrenuti glavu, a na prvu razmenjenu reč poželeti da posedite još tri sata, pijete kafu i pričate o najrazličitijim temama.

Minimalističkog je stila, koji je ipak dovoljno upečatljiv – da li je to boja ili neki ručno rađeni detalj koji će privući pažnju i zainteresovati te da saznaš gde je to pronašla. Ona izlazi iz kalupa, ali ne odlazi u krajnosti. Vickasta je, taman koliko treba.

Barata statistikama i trendovima, kapira svoje ljude i zna kako sa njima da započne konverzaciju, ali i izgradi dublji odnos. Koristi sva čula, vidi zvuke, čuje boje. Ponosan je lokalac, ali inspiriše se putovanjima i ti uticaji osete se u svakom njenom pokretu.

U teretani ne gradi samo kreativnost već i agilnost, kako bi bila spremna da se brzo prilagodi neizvesnosti u kojoj živimo. Poznaje tehnologiju taman koliko je potrebno da shvati gde ona može da joj pomogne da bude produktivnija ili zanimljivija za priču u društvu.

Oko sebe ne okuplja samo kreativce (šta uopšte znači biti kreativac, zar nismo svi mi na neki način kreativni?), već su tu i startaperi, bankari,
programeri, pisci, muzičari, kafedžije, dizajneri… Najviše voli da sa njima u
društvu diskutuje, razmenjuje ideje i inspiriše za neke svoje buduće projekte.

Iz džepa i dalje vadi dobre ideje, slogane, baca rime. To joj je nekako i dalje prirodno, ali je vrlo radoznala, stalno ispituje, preispituje, istražuje neke nove kreativne tehnike i alate i obožava da pozajmljuje dobre prakse iz sveta inovacije i biznisa i spaja naizgled nespojivo.

AI joj je kul, ali ipak joj najbolje ideje na pamet padaju u njenom odabranom društvu ili na trkačkoj stazi.

Dobro razume svoje ljude, tu je pre svega da ih čuje, razume kako dišu, šta ih motiviše, šta ih nervira, šta ih oduševljava. Ne stavlja sebe na prvo mesto. Ne voli da ubeđuje. Sve se više igra, mašta, istupa iz okvira tradicionalnog i ulazi u nepoznato. Prati trendove, ali ostaje verna sebi.

Ispada da je advertising industrija budućnosti zapravo jedna individua koja je pokupila najbolje od iskusnijih, starijih, odlično poznaje trendove, jer živi ono što tek dolazi, ali ostaje svoja i autentična. Baš kao i mi mladi koji taj advertising budućnosti/sadašnjosti i sami stvaramo.

Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Jovana Daljević, Design Sprint Lead
Isidora Petrović, Graphic Designer
Friday Finally

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!