„Intercontinental Advertising Cup“, jedan od najvećih advertising festivala u svetu, završen je sinoć proglašenjem najboljih radova iz 52 zemlje u 33 kategorije i dodelom glavne nagrade Grand CUP u hotelu Crowne Plaza. Glavnu nagradu festivala dobio je rad – I am Mumbai, Taproot India, Mumbai.
Na festival je prijavljeno ukupno 304 rada iz 52 zemlje. Radovi su bili svrstani u 3 grupe – Product & Services (sa 17 kategorija), Best of Media sa 12 kategorija i Best of Ad making sa 8 kategorija.
The Cup je specifičan po tome što su u selekciju ušli samo najbolji radovi sa četiri velika regionalna festivala: AdFest (Azija i Pacifik), FIAP (Južna Amerika), Art Directors Club of Europe i Golden Drum (Nova Evropa). Međunarodni žiri sastavljen od članova žirija regionalnih festivala, koji su prethodno izvršili selekciju najboljih radova, ocenjivali su samo najbolje od najboljeg iz kreativne industrije iz 2013. godine u celom svetu.
Pored svetskih kreativaca na Festivalu su učestvovali i kreativni direktori iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Srbije koji predstavljaju kreativni duh Balkana. Predsednik žirija ove godine je bio Majkl Konrad (Michael Conrad), nekadašnji svetski kreativni direktor agencije Leo Burnett Worldwide, a zatim osnivač i predsednik Berlinske škole kreativnog rukovođenja.
Spisak svih nagrađenih radova pogledajte na sajtu The Cupa.