REGION – NEM 2015 je medijski događaj u našoj regiji koji okuplja najvažnije profesionalce iz industrije na jednom mestu. Jedan od istaknutih govornika na ovogodišnjem NEM-u je i Scott Ehrlich, direktor i osnivač platforme Qyom. On će učestvovati na panelu It’s a Jungle Out there, na kojem će s kolegama prokomentisati današnje televizijsko tržište i novu situaciju na tržištu obzirom na sve više novih platformi.
Kako biste opisali promene u televizijskoj industriji, od kada se počeli da radite u ovoj industriji? Koje trenutke smatrate ključnima?
Kada gledamo Fox News Chanel i kada pogledate šta smo postigli s Q-om, budžeti i količina posla znatno su se promenili. Tada je produkcija bila vrlo skupa, troškovi su se znatno promenili. Mislim da smo profitirali od promena u tehnološkom svetu. Tehnologija vam takođe omogućava da nastavite menjati svoje ponašanje, danas snimimo 13 epizoda i pogledamo ih u jednome danu.
Osim QYOU-a, koji su još potencijalni modeli za TV? Mislite li da je budućnost linearnih kanala u emitovanja online sadržaja?
Lepota televizijskog posla u tome je da ne odgovara sve svima. Misija naše kompanije bila je predstaviti visokokvalitetne dokumentarce. Kad smo pokrenuli kompaniju, mnogi su nas ljudi iz različitih razloga upoređivali s MTV-jem. Jasno, godi nam upoređivanje s velikim kompanijama, mi smo još start-up. Poput HBO-a, pokrenut je za kvalitetni program na pay-TV-u. Ljudi misle, ako je na HBO-u, onda je reč o kvalitetnim filmovima i serijama. Ljudi su tako počeli prepoznavati kvalitet videa koji su na Q-u.
Da li ste radili na novim projektima s nekim od autora čije ste videe prikazali? Pokreću li neki od vas saradnje s autorima preko drugih platforma?
Kad smo počinjali, smatrali smo da se trebamo fokusirati na ono što rade zaista dobro, želimo imati najbolji mogući kanal. Cilj nam je da, kako rastemo, ulažemo više u kreativnu zajednicu uz pomoć fantastičnih ljudi koji su duboko involvirani u kanal. Želimo naći darovite autore i omogućiti im resurse za stvaranje kvalitetnog sadržaja. Svemu tome veselimo se u budućnosti.