Koncept za reklamu je bio jednostavan. Dvoje stranca pred kamerama imaju jednostavan zadatak: „Poljubite se“. U pitanju je bio kratki film za Vren, proizvođača ženske odeće sa sedištem u Los Anđelesu, ali rezultat je bio toliko dirljiv i simpatičan, da je reklama “Prvi poljubac” praktično odmah postala viralna i za dva dana premašila 10 miliona pregleda.
Direktorka i suosnivač kompanije Melisa Koker i njena školska drugarica Tatja Pilieva okupile su pred kamerama oko 20 veoma različitih ljudi i zamolile ih da realizuju njihov scenario “prvog poljupca”.
Parovi su bili različitih seksualnih opredeljenja… Rezultat je bio čudna, ili ipak neobično fascinantna montaža, koja traje tri i po minuta i u kojoj možemo videti kako se ljube mladi i stari, gej i lezbejski parovi i rasno mešoviti parovi, ali svakako ljudi koji se prethodno nisu poznavali i koje su autorke reklame spojile “samo se rukovodeći sopstvenim instinktom”.
Izvor: ABC News