Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Svrha, tehnologija i emocija!

Svrha, tehnologija i emocija tri su glavne teme koje se ponavljaju u najboljim svetskim kreativnim kampanjama prošle godine, otkriva Gunn Report.

Nakon analize nedavno objavljenog Gunn 100 izveštaja, koji je rangirao nagrađivane kampanje na temelju njihove kreativne izvrsnosti u više od 40 najboljih svetskih kreativnih festivala, tri globalna kreativna direktora, Susan Credle, Tham Khai Meng i Mark Tutsell, izneli su zaključke o navedenim kampanjama.

Godina ‘svrhe’: Svrha ne mora uvek značiti spašavanje sveta
Marketing usmeren na svrhu dominira Gunn 100 izveštajem, ali ovaj put u pitanju je značajan broj brendova (ali ne dobrotvornih ili neprofitnih organizacija) koji su u svom oglašavanju koristili višu društvenu ili ekološku svrhu. Sažimajući ulogu svrhe među najuspešnijim kampanjama protekle godine, Susan Credle, glavna kreativna directorica FCB-a kaže: „Najbolji kreativci usresredili su se na velike ideje i umesto da pitaju ‘šta je sledeće?’ oni pitaju ‘šta je humano?’ Ovo pitanje stvara više dela usmerenih na svrhu, što ih uzdiže iznad ostalih. No posao usmeren na svrhu ne mora rešiti neki svetski problem da bi bio proglašen ‘svrhom’. Rad jednostavno treba biti smislen u životima ljudi.“ Credle izdvaja kampanje: Meet Graham, Fearless Girl i Child Replacement Program.

Spoj kreativnosti i tehnologije: Tehnologija najbolje povezuje kada ispunjava snove ljudi
Iako je ideja uvek u središtu kreativnog marketinga, tehnologija sve češće omogućava veću inovativnost u oživljavanju tih ideja ugrađivanjem snažne prodajne poruke unutar sjajnih iskustava.
Tham Khai Meng, kopredsednik i globalni kreativni direktor agencije Ogilvy & Mather komentarisao je ovo: „Kao oglašivači, postaćemo ponuđači alternativnih stvarnosti i iskustava, ali to moraju biti iskustva koja ljudi zaista žele. Sve se svodi na sjajne ideje. Ti prekrasni, neuhvatljivi komadi magije zvani ideje leže u srcu sjajnog oglašavanja. U digitalnom dobu to i dalje vredi. Specijalni efekti nikada neće nadoknaditi nedostatak ideje, ali u kombinaciji sa velikom idejom, rezultat može oduzimati dah.“ Za Khai Menga, kampanje koje se izdvajaju su: Enter Sandbox VR Experience, Nike Unlimited Stadium i The Virtual Crash Billboard.

Emocije u srcu video kampanja: Rast multi-senzornih ideja
Ponavljajuća tema u kampanjama iz Gunn 100 izveštaja predstavlja kombinaciju visoke produkcijske vrednosti i tehnologije kako bi se podsticao emocionalni angažman. Uzimajući u obzir ove kampanje unutar Gunn 100 izveštaja, Mark Tutssel, predsednik i globalni kreativni direktor Leo Burnett Worldwide, kaže: “Ohrabrujuće je videti da filmske radove u ovogodišnjoj zbirci radova vezuje zajednička nit: čiste emocije. Emocija je u srcu pripovedanja, a još uvek ne postoji bolje pripovedanja od filma.“ Kampanje koje se ističu po Markovom mišljenju su: We’re The Superhumans, Evan, Buster The Boxer i Ostrich.

Pomak od masovnih ka preciznim medijima: Prilagođena kreativa je u porastu, ali uloga kreativnosti ostaje ista
Dok se industrija okreće prilikama i prioritetima inovacija, raste i zabrinutost da se kreativnost gubi, jer se fokus kompanija prebacuje sa masovnih na precizne medije, koji zahtevaju drugačiji pristup planiranju i stvaranju radova. Andre Robertson, predsednik i izvršni direktor BBDO Worldwide, kaže ovim povodom: „Temeljni pristup kreativnosti se ne menja. Kreiraćemo prilagođene poruke, za segmente publike na temelju njihovih ponašanja, interesa i prethodnih transakcija. Govorimo o milionima, desetinama miliona, stotinama miliona ljudi kojima ćemo se obraćati na ovaj način. A to zahteva bitno drugačiji pristup planiranju i stvaranju radova. Sve je u planiranju, i sve je u implementaciji.“

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!