Sve više slušamo o napredovanju tehnologije – od toga kako je internet bespovratno promenio naše živote do toga kako se veštačka inteligencija umešala u skoro svaki segment našeg poslovanja. Informacije su dostupne svuda, svima i odmah.
Zapitajte se i sami – koliko puta u roku od sat vremena proverite svoj telefon, društvene mreže, mejlove, portale?
Prema istraživanju Fortune magazina, prosečan Amerikanac proverava svoj telefon 144 puta dnevno Uz to, prosečan ljudski raspon pažnje iznosi svega 8,25 sekundi, što je za čak 25% manje nego početkom 2000-ih godina. Nema razloga da verujemo da su brojke za ovaj deo sveta drugačije.
Kako smo došli do toga da naš raspon pažnje bude znatno manji nego što je nekada bio? Odgovor ne može biti očigledniji – INTERNET.
Zato se danas, takoreći, vodi revolucija za privlačenje pažnje korisnika. Ako u obzir uzmemo navedene brojke – u najboljem slučaju na raspolaganju nam je svega sedam sekundi da pridobijemo „kupca”.
Oni koji znaju da je kreiranje kvalitetnog content marketinga ključ za pridobijanje i zadržavanje korisnika, zauzimaju vodeću ulogu na tržištu. Tako je Triglav osiguranje pokrenulo portal „Sve će biti u redu” (svecebitiuredu.triglav.rs), koji je začetnik inovativnog načina predstavljanja proizvoda, a ujedno doprinosi jačanju finansijske pismenosti tržišta, edukaciji građana i budućih klijenata.
Zahvaljujući ovom portalu, koji je pokrenut u novembru 2022. godine, korisnici imaju mogućnost da do zanimljivih priča, saveta i informacija iz sveta osiguranja dođu u kratkom roku. Profesionalan, razumljiv i precizan način plasiranja sadržaja za nepunih godinu i po dana doveo je ovaj portal do visokog nivoa performansi. To će potvrditi i sledeći podaci:
– „Sve će biti u redu” u proseku čita više od 5.400 korisnika na mesečnom nivou, koji ukupno 7.800 puta svrate na veb-adresu svecebitiuredu.triglav.rs.
– Prosečno zadržavanje čitaoca na sajtu je skoro pet minuta, a svaki korisnik prelista više od dve sekcije.
Zahvaljujući svojoj profesionalnosti i kvalitetu, ovaj portal je jedinstvena spona između korisnika i Triglav osiguranja.
Ipak, razvoj sajta „Sve će biti u redu” nije slučajan. Već nekoliko godina Triglav osiguranje u Sloveniji sa velikim uspehom održava portal sličnog sadržaja, a iskustva su pokazala da kreiranje atraktivnih priča o finansijskim proizvodima ne doprinosi samo prodaji, već i boljem razumevanju njihove primene u realnom životu.
Istina je da je sa užom ciljnom grupom lakše ostvariti komunikacione i poslovne ciljeve. Međutim, portal „Sve će biti u redu” ne zaustavlja se na užoj ciljnoj grupi. Oblast osiguranja nije u potpunosti razumljiva običnom korisniku, tako da je jedan od glavnih zadataka ovog medija da teme koje interesuju čitaoce obrađuje na jednostavan, zanimljiv i što pristupačniji način. Na taj način Trigav osiguranje doprinosi unapređenju svesti potrošača i poznavanju finansijskih usluga, tako da će prilikom sklapanja osiguranja moći da postavljaju prava pitanja i posledično donose bolje odluke u vezi sa osiguranjem i ličnom bezbednošću.
Članci, video-sadržaji, kvizovi, onlajn testovi, „evergreen” teme osiguranja – samo su neki od formata sadržaja na koje ćete naići prilikom posete sajtu „Sve će biti u redu”. Uz to, teme koje se obrađuju temelje se na atraktivnim činjenicama, svedočenju stručnjaka i istraživanjima, a plasiraju se u kombinaciji sa infograficima i foto galerijama. To je ono što ovaj portal čini drugačijim.
Zahvaljujući svojoj profesionalnosti, Triglav osiguranje u Srbiji uspelo je da izgradi veoma efikasnu komunikaciju kako sa eksternom, tako i sa internom publikom. Pored sveobuhvatnog sadržaja na portalu „Sve će biti u redu”, osiguravajuće društvo Triglav svoj content marketing publici plasira i preko drugih medija, kao što su kompanijska veb-stranica, mobilne aplikacije i društvene mreže.
Sa jasnim fokus na kreiranje i distribuciju sadržaja uređivački tim, na nivou cele Triglav grupacije, zajedno sa internim stručnjacima iz ključnih oblasti, planira, priprema i plasira većinu sadržaja. U tom procesu učestvuju i spoljni stručnjaci i autori, što će reći da čitav tim, zapravo, uopšte nije mali. Sadržaj se redovno ažurira i obogaćuje u svim postojećim kategorijama (život, zdravlje, dom, vozila, poljoprivreda), i na osnovu toga ostaje relevantan, kvalitetan i dosledan. A dobra posećenost sajta svedoči o tome da je tržište pokazalo zrelost i potrebu za ovim tipom content marketinga. Sve ovo doprinosi glavnom cilju – pružiti korisnicima iskrenu, kvalitetnu i pravu vrednost i pre nego što se odluče za kupovinu finansijskih usluga.
Za Marketing mreža magazin tekst napisala:
Ivana Vulić Živković, Direktor Službe za marketing i komunikacije, Triglav osiguranje