Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Svaki komentar se računa. I reciklira.

Društvene mreže su svojom pojavom otvorile jedno novo polje demokratičnosti komunikacije. Iako zvuči kao dobra praksa, loša strana te demokratičnosti jesu neregulisanost i sive zone koje neretko društvene mreže pretvaraju u poligone za ispoljavanje akumuliranog besa i mržnje pojedinaca često skrivenih iza pseudonima, što je pojava poznatija kao anonimna mržnja. Ovaj tip verbanog maltretiranja češto biva usmeren ka pojedincima, a u poslednje vreme čini se još češće prema brendovima. Iako je očekivano da se to desi korporacijama ili brenovima koji se bave problematičnim i upitnim delatnostima za čiji rad su ljudi zainteresovani, nama se to dogodilo na najneočekivanijem mestu – mrežama fondacije koja se bavi reciklažom.

Simptomatičnost negativnih komentara na Svaka limenka se računa Fejsbuk stranici i Instagram profilu nas je iznenadila, pogotovo činjenica da reciklaža limenki u komentarima čini se magnetski okuplja pobornike tema nastanka koronavirusa, korupcije, stranih plaćenika i još puno toga. Raznovrsne teorije zavere ovde su dobile svoju praksu kroz čudnu vezu s limenkama, ispijajući iz nje najneočekivanija značenja.

„Uprkos taktici koju sakrivanja ili brisanja komentara koje mnogi brendovi primenjuju, mi smo od početka bili suprotnog stava, te smo za nekoliko meseci  na mrežama imali pravu riznicu najneverovatnijih komentara. Iako su mnogi od njih već potonuli kroz feed, bilo je šteta da se bace, pa smo odlučili, shodno našoj industriji, da ih RECIKLIRAMO. Iz gomile komentara punih mržnje, izabrali smo reči koje smo stavili u novi kontekst. Energiju besa iz tih komentara smo iskoristili kao sekundarnu sirovinu, čijom “preradom” i uklapanjem u novu celinu ne samo da smo kreirali nešto smisleno, već smo i na ovom neočekivanom mestu na metaforični način još jednom pokazali kako reciklaža zapravo funkcioniše“, navvode u agenciji Represent Communications, koja potpisuje ovu kampanju.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!