Superhero kolekcija, koju je pokrenula kompanija Mastercard za udruženje NURDOR Srbija, za manje od dve nedelje uspela je da inspiriše korisnike da samo preko superhero.rs platforme doniraju preko 1,728,926.00 dinara. Platforma i Superhero modna kolekcija lansirane su 15. decembra kroz kampanju “Biti nečiji superheroj. Neprocenjivo”, a koju je osmislila agencija McCann Beograd.
Za nešto više od 10 dana određeni artikli iz kolekcije zbog svoje popularnosti više nisu dostupni, što pokazuje da je posvećenost građana ovako važnim inicijativama izuzetno velika. Apsolutni favoriti iz ove kolekcije bili su ROSE – SUPERHERO ženska majica kao i HORIZON – SUPERHERO muška majica. Platforma za donaciju od lanisranja beleži rekordnu posećenost, a primetan je i trend rasta pojedinačnih donacija koje se beleže na sajtu.
Pokazalo se da su građani za jako kratko vreme počeli da prihvataju novu kulturu doniranja i da su spremni da daju svoj doprinos kako bi NURDOR-ovi mališani imali najbolje moguće uslove za lečenje i sam oporavak.
Doniraj i ti na https://superhero.rs/