Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Stvara li Pokemon GO aplikacija novo tržište kupaca?

spot_img

Pokemon GO, mobilna aplikacija proširene stvarnosti uspela je izvesti milenijalse iz kuće, a sledeći bi korak bio da ih podstakne na kupovinu.

Marketinški gurui predviđaju da će Nintendova aplikacija podstaknuti novi val prodaje za maloprodajne trgovine, restorane i robne marke koje su se dugo borile za podsticanje navika među mlađom populacijom. Pokemon GO mogla bi postati aplikacija vredna milijardu dolara u roku od godine dana na temelju potrebe lokalnih kafića, restorana brze hrane i lanaca trgovina s velikim popustima u cilju fizičkog privlačenja korisnika u blizinu njihovih objekata. Na taj način bi aplikacija ostvarivala prihode od stvaranja novih fizičkih destinacija.

Potrošači su prezasićeni standardnim oglašivačkim kampanjama te oglašivači moraju pronaći nove kanale digitalne komunikacije na koje će plasirati oglase. Na ovaj se način kreira nova era marketinškog oglašavanja i digitalne komunikacije u kojem će se korisnici prijatnije osećati i bolje reagovati na marketinške sadržaje.

Glavni izvršni direktor kompanije koja stoji iza ove popularne igrice najavio je početak mogućnosti oglašavanja. Trenutno se u aplikaciji korisnicima naplaćuju virtuelna dobra, poput power-upsa, ali John Hanke, glavni izvršni direktor kompanije Niantic najavio je novu komponentu poslovanja, koncept sponzorisanih lokacija gde kompanije plaćaju aplikaciji da budu unutar virtuelne ploče Pokemon GO aplikacije. “Polovina prihoda za aplikaciju mogla bi dolaziti od oglašivača”, rekao je Jarrod Mojsije, glavni izvršni direktor jedne od marketinških kompanija u New Yorku.

Oglašivači će biti u mogućnosti sponzorisati lokacije, a naplaćivaće se poseta korisnika određenoj lokaciji, “cost per visit”. Pokemon GO igrači traže i love crtana stvorenja na “pokestopovima” i dvoranama koje su postavljene na stvarnim lokacijama. Kamera na mobilnim uređajima omogućava povezivanje lokacija u stvarnom svetu s mobilnom aplikacijom.

“To je zabavan i zanimljiv način da oglašavate vaše poslovanje odabranoj demografiji”, kaže Steven Rosenblatt, predsednik Foursquarea, društvene mreže zasnovane na geolociranju. Više od 40% korisnika koji su preuzeli aplikaciju stariji su od 25 godina, a svaki je treći korisnik žena, prema podacima kompanije StartApp. Podaci su logični jer je više verojatno da će je igrati korisnici koji imaju pametne telefone.

Pokemon GO ima potencijal preuzeti lajkove korisnika Snapchata, gde su brendovi poput Gatoradea i Taco Bella nagovorili korisnike da fotografišu sebe kroz animirane “leće”. Od lansiranja aplikacije Pokemon GO prošle nedelje, prema istraživanju SimilarWeba, mobilni korisnici troše dvostruko više vremena u prosečnoj sesiji u aplikaciji u poređenju sa prosečnom Snapchat sesijom.

Veliki je potencijal povezivanja brendova s aplikacijom Pokemon GO u vidu razvoja virtuelne stvarnosti pomoću koje kompanije mogu stvoriti bilo šta povezano s njihovim brendom unutar same aplikacije. Trgovine hranom mogu imati virtuelne trgovine, apoteke u stvarnom svetu mogu nuditi lekove, sportska oprema može biti dostupna u sportskim centrima itd.

Dolazi mnogo novih mogućnosti koje će oglašivačima biti zanimljive, stoga let’s play and learn!

Autor teksta: Petra Radnić, Komunikacijski laboratorij

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!