SVET – Nakon što je Howard Schultz, CEO kompanije Starbucks, održao govor o građanskoj odgovornosti, kompanija je u izdanjima New York Timesa i The Wall Street Journala objavila oglase koji promovišu i pozivaju na promene. Mnogi mediji u Americi ocenili su ovu kampanju kao političku, a povezuju je sa kampanjom Donalda Trumpa.
Prvi od oglasa na dve stranice koji se pojavio prošlog četvrtka predstavlja suprotne ideje, postavljene jedna naspram druge, u crnoj i beloj boji. Tako na primer, reč division (podela) prikazana je napisana velikim slovima na jednoj strani, pored reči unity (jedinstvo). Reč cowardice (kukavičluk) pored je reči courage (hrabrost), a fear (strah) je pored love (ljubav).
Oglas je objavljen na web stranici kompanije, gde se nalazi i video u kome se prikazuju komentar Howarda Schultza. Odnose s javnošću za ovu kampanju vodi agencija Edelman.
Više informacija na www.foxnews.com