Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta potrošači misle o društvenom aktivizmu brendova?

SVET – Uz porast društvenog aktivizma, sve više brendova uvodi filantropiju u svoje poslovanje u nadi da će tako poboljšati svoju reputaciju, ali i svoj profit.

Ali mlađi potrošači danas očekuju od brendova da idu korak dalje kada je u pitanju podrška različitim društvenim pitanjima, navodi se u novom istraživanju sprovedenom na 1.000 odraslih državljana SAD-a, koje je uradila kompanija za marketinška istraživanja Toluna.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!