Ovogodišnji, treći po redu, PIAF festival održaće se 25. i 26. aprila u Pragu, najavili su organizatori. Među ključnim govornicima su Gideon Amichay, Jean-Marie Dru (TBWA), Jonathan Bauer (Droga5) i Hans-Christian Schwingen (Deutsche Telekom). Program konferencije prati obrazac PIAF takmičarskih kategorija, od „kreativnog brandinga“, do „kreativnih ideja“ i „umetnosti dostave“.
„Danas je kreativnost postala uobičajena stvar. Svi se bave kreativnim stvarima. Ali, ono čemu moramo težiti su inovacije. Inovacija je ključ uspeha u novom svetu“, rekao je Gideon Amichay, dobitnik PIAF Grand Prix nagrade za 2011. godinu. On će se u svom govoru fokusirati na radne metode „susret inovacija“, što je dovelo do brojnih nagrada njegove agencije Shalmor Avnon Amichay iz Tel Aviv-a. Gideon vjeruje da je stvaranje prave atmosfere za podsticaj inovacija presudno u bilo kojoj organizaciji.
Jean-Marie Dru će, tokom festivala, objasniti, kako „prekršiti pravila i uzdrmati tržište“ u današnje vreme. Radeći u oglašivačkoj industriji 40 godina, Jean -Marie je priznat kao jedan od najvećih nadahnjujućih mislilaca i autora na ovom polju. Hans-Cristian Schwingen će podeliti 15 načina kako biti uspešan u složenoj matičnoj organizaciji. U poslednjih nekoliko godina kao direktor marketinga u Deutsche Telekomu, uspeo je promeniti T-Mobile brend prema emotivnom „Život je za deljenje“ konceptu. Jonathan Bauer, kao voditelj strategije u Droga5 USA, osvrnuće se na brendove koji kreiraju kulturu koju potrošači zapravo traže. On neprestano vodi klijente izvan tradicionalnog marketinga, a u kreativni sadržaj i novi proizvodni razvoj.
Na PIAF konferenciji biće akcenat na studijama slučaja inovativnih brendova prezentovanih sa globalnih tržišta ili agencija kao što su Absolut Vodka (Sebastian Billiong), Rom (Kandia Dulce), Intel (Amsterdan Worldwide), Mini (BSUR), 02 (VCCP London) i drugi. Publika će, takođe, biti inspirisana govornicima izvan oglašivačke zajednice kao što su menadžer Jeff Medeiros ili Graham Walker, ekspert za Rock Paper Scissors igru.
Izvor: Media Marketing