REGION – IAB je objavio izveštaj na temu – šta deluje u digitalnom oglašavanju i zašto, pri čemu najviše pažnje posvećuje digitalnim oglašivačkim kampanjama koje su osvojile nagrade IAB MIXX.
U izveštaju „Šta deluje i zašto“ IAB navodi digitalna rešenja iz 14 država, uključujući Australiju, Belgiju, Čile, Hrvatsku, Nemačku, Italiju, Meksiko, Norvešku, Peru, Rumuniju, Južnu Afriku, Švedsku, Tursku i Veliku Britaniju. Izveštaj sadrži i mišljenja vodećih digitalnih kreativaca, predstavnika robnih marki i izdavača iz celoga sveta, koji prate studije slučajeva u kategorijama izgradnje brendova, javnosti podataka, mobilnog i video oglašavanja, društvenih medija i novih tehnologija.
Među 18 odabranih digitalnih rešenja našao se i digitalni zološki vrt koji je za hrvatsku kompaniju Kraš i njegov brend, čokoladu Životinjsko carstvo, kreirala digitalna agencija Drap. Studiju slučaja o tome kako je Kraš osavremenio već 30 godina staru robnu marku prati komentar Nikole Vrdoljaka, direktora digitalne agencije 404. Kako objašnjava Vrdoljak, decu su pozvali da kroz internet igru pomognu da se sagradi online zološki vrt, dok su, istovremeno, zološki vrt sagradili u realnom svetu, u Krašovom Ekoparku.
Izvor: Media Marketing