Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta brend čini brendom?

spot_img

Organizacija Mreža za poslovni razvoj u okviru projekta Škola poslovnih veština organizuje danas od 18h na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu predavanje na temu „Brend“. Predavač je Daniela Gvozdenić, marketing menadžer kompanije Beiersdorf u Srbiji, a u toku predavanja pokušaće da odgovori na pitanja – šta brend čini brendom, kako se gradi i kako opstaje.

Cilj projekta Škola poslovnih veština jeste da pruži mladima znanje i veštine s kojima se ne susreću u toku redovnog obrazovanja, a sve kako bi se smanjila nezaposlenost i kako bismo unapredili i što bolje iskoristili intelektualni potencijal mladih ljudi u zemlji. Neke od tema kojima se Škola poslovnih veština bavi su: preduzetništvo, liderstvo, diplomatski odnosi, komunikacija, odnosi sa javnošću, timski rad, psihologija uspeha, poslovna etika, ljudska prava, lokalni razvoj, demokratija.

Više informacija pronađite OVDE.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!