Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta brend čini brendom?

Organizacija Mreža za poslovni razvoj u okviru projekta Škola poslovnih veština organizuje danas od 18h na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu predavanje na temu „Brend“. Predavač je Daniela Gvozdenić, marketing menadžer kompanije Beiersdorf u Srbiji, a u toku predavanja pokušaće da odgovori na pitanja – šta brend čini brendom, kako se gradi i kako opstaje.

Cilj projekta Škola poslovnih veština jeste da pruži mladima znanje i veštine s kojima se ne susreću u toku redovnog obrazovanja, a sve kako bi se smanjila nezaposlenost i kako bismo unapredili i što bolje iskoristili intelektualni potencijal mladih ljudi u zemlji. Neke od tema kojima se Škola poslovnih veština bavi su: preduzetništvo, liderstvo, diplomatski odnosi, komunikacija, odnosi sa javnošću, timski rad, psihologija uspeha, poslovna etika, ljudska prava, lokalni razvoj, demokratija.

Više informacija pronađite OVDE.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!