Prema istraživanju Zenith Optimedie, Hrvati gledaju televiziju više od šest sati dnevno i po tome su ispred njih samo Saudijci.
Saudijci televiziju gledaju 407 minuta dnevno, a slede ih Hrvati s 377 i Rumuni s 340 minuta. Dalje su na popisu Litvanci s 325, te Srbi i Amerikanci s po 300 minuta dnevno.
ZenithOptimedia takođe navodi da je dnevna konzumacija medija na globalnom nivou od 2010. do 2014. porasla s 462 na 485 minuta dnevno. To se može zahvaliti porastu korišćenja interneta na kojem ljudi provode 109,5 minuta na dan, gotovo dvostruko više nego pre četiri godine. Istovremeno, vreme posvećeno tradicionalnim medijima palo je s 402 na 376 minuta dnevno.
Agencija u svojoj prognozi medijske potrošnje do 2017. predviđa da će se takav trend nastaviti. Do te godine vreme provedeno na internetu porašće na gotovo 145 minuta na dan te će udeo korišćenja interneta u ukupnoj medijskoj potrošnji skočiti s 12,9 posto 2010. na 28,6 posto sedam godina posle.
I dok je internet podstakao porast ukupne konzumacije medija, srozao je korišćenje tradicionalnih medija. U konkurenciji s internetom najviše su izgubile novine koje se čitaju za četvrtinu manje nego pre četiri godine i časopisi koje se čita 19 posto manje. Radi poređenja, televiziju se gleda samo šest posto manje.
Izvor: SEEbiz