SVET – Striming platforma za slušanje muzike Spotify preuzela je kompaniju za oglašavanje Megaphone kako bi ojačala svoju platformu za podcast.
Vrednost transakcije iznosi 235 miliona dolara. Dogovor ne utiče na vlastite podcaste kompanije Spotify, ali znači da će više emisija imati pristup vlasničkoj tehnologiji umetanja oglasa kompanije Spotify pod nazivom Streaming Ad Insertion (SAI).
SAI funkcioniše slično tipičnim dinamičnim podcast oglasima koji ciljaju na osnovu slušaoca. U Spotify-jevom slučaju oglasi se ubacuju u realnom vremenu, umesto da se zamene pre preslušavanja. To znači da Spotifyov sistem u realnom vremenu donosi odluke o tome koje oglase određeni slušaoci treba da čuju na osnovu svojih podataka, a takođe i na osnovu ciljeva različitih ponuda oglasa koje Spotify trenutno prikazuje.
Ova akvizicija znači da će svi podcasti koji su trenutno hostovani na Megaphone-u dobiti pristup SAI sistemu nakon što se ugovor zaključi. Nijedna druga usluga hostinga ne nudi SAI, pa ako podcasti ili oglašivači žele da ciljaju svoje oglase na podatke Spotify-ja i potencijalno da imaju bolji doseg publike, moraće da plate za vođenje svoje emisije na Megaphone-u ili će morati da plate Megaphone-u za distribuciju svojih oglasa. Megaphone ima preko 5.500 emisija koje na platformi priređuju veliki izdavači poput Slatea, iHeartMedia, Disneya i Vox Media.
Izvor: SEEbiz