today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

SOF poziva stručnjake iz Srbije

REGION – Kentaro Kimura, kopredsednik uprave i izvršni kreativni direktor japanske agencije Hakuhodo Kettle iz Tokija, koji je na prošlogodišnjem Kanskom festivalu oduševio kako svojim predavanjem, tako i osvojenim nagradama, kaže, da će učesnicima Slovenačkog oglašivačkog festivala, koji u Portorožu između 26. i 28. marta organizuje Slovenačka oglašivačka komora, reći da je vreme u kojem živimo za sve nas velika prilika.
“Živimo u periodu velikih promena, koje briše granice između država i koje stalno donosi nove medije. Neverovatna priča može preko YouTube-a da stigne do milion ili čak milijarde ljudi. Dobre ideje mogu da pomeraju svet. Ako pratimo televizijske vesti, možemo uz sve razočarenje i očaj brzo da dobijemo osećaj da živimo u teškim vremenima. Istina je, vreme u kojem živimo je zanimljivo, ali je istovremeno i uznemiravajuće,” kaže Kentaro Kimura.
Središnja tema ovogodišnjeg Slovenačkog oglašivačkog festivala će biti nove razmere i novi odnosi na tržištu za oglašavanje i na marketinškom tržištu. »U oglašivačkoj struci ne samo u Sloveniji, već svuda po svetu, srećemo se sa sličnim izazovima, koji u ovom momentu verovatno neće sudbinski uticati na razvoj struke, ali mogu bitno da utiču na pravac u kom će se razvijati ubuduće. Nove razmere su razmere izuzetne brzine, razmere gde se svakodnevno pitamo da li još uvek pratimo osnovne vrednosti; to su razmere u kojima i giganti više nisu bezbedni, jer mogu brzo da ih prestignu sposobnije novajlije. U takvim razmerama, koje, naravno, posledično stvaraju i nove odnose, ne postoji jedinstveni recept za uspeh niti recept isključivo za preživljavanje. O svemu tome ćemo govoriti na ovogodišnjem festivalu, na koji ljubazno pozivam i stručnjake iz Srbije,« kaže Barbara Modic, predsednica 23. Slovenačkog oglašivačkog festivala.
Nastupiće vrhunski međunarodni marketinški stručnjaci, kao i predsednici uprava najvećih preduzeća u regionu.
U kongresnom delu 23. SOF-a će nastupiti mnogi svetski poznati marketinški stručnjaci. Tokom tri dana festivala učesnici će uz Kentaru Kimura moći da čuju i stručnjake, kao što su: Geoffrey Hantson (izvršni kreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, deo Publicis Worldwide, koji je na globalnoj lestvici Business Insider-a uvršten među dvadeset pet najkreativnijih ljudi u oglašavanju), dr Christoph Engl (direktor Brand Trust-a, koji će na primeru Južne Tirolske predstaviti kako je moguće zajedničkim snagama izgraditi uspešnu destinacijsku robnu marku), Claudia Navarro (direktor marketinških komunikacija za Srednju i Istočnu Evropu u Koka-Koli , koja je vodila najveći marketinški projekat u istoriji Koka-Kole – Olimpijske igre 2012), Lazar Džamić (nekadašnji direktor strateškog planiranja kod Kitcatt Nohr Digitas-a, koji je strateg internet nastupanja i digitalnog trgovanja za preduzeća, kao što su Glenfiddich, Waitrose i GAP), dr Ian Sutherland (zamenik dekana za istraživanja i šef doktorskih studija na IEDC – Bledskoj školi menadžmenta, čiji je rad usmeren na upravljanje, kreativne i strateške procese i razvoj kreativnosti zasnovan na liderstvu) i mnogi drugi.
U debati o značaju robnih marki za uspešnost preduzeća o tome, kakva je pri tome uloga vođa, učesnici će moći da čuju predsednike uprava najvećih preduzeća u regionu – Emila Tedeschija (Atlantic Grupa, d.d.), Zvonimira Mršića (Podravka, d.d.), Tonija Balažiča (Mercator, d.d.) i Tomaža Berločnika (Petrol, d.d.).

Slovenačka oglašivačka komora, koja je organizator Festivala, pripremila je specijalnu ponudu za učesnike iz regiona. Za više informacija, molimo Vas da se obratite na mejl sof@soz.si. Više informacija o festivalu na www.sof.si/en.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi