Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

SOF poziva stručnjake iz Srbije

REGION – Kentaro Kimura, kopredsednik uprave i izvršni kreativni direktor japanske agencije Hakuhodo Kettle iz Tokija, koji je na prošlogodišnjem Kanskom festivalu oduševio kako svojim predavanjem, tako i osvojenim nagradama, kaže, da će učesnicima Slovenačkog oglašivačkog festivala, koji u Portorožu između 26. i 28. marta organizuje Slovenačka oglašivačka komora, reći da je vreme u kojem živimo za sve nas velika prilika.
“Živimo u periodu velikih promena, koje briše granice između država i koje stalno donosi nove medije. Neverovatna priča može preko YouTube-a da stigne do milion ili čak milijarde ljudi. Dobre ideje mogu da pomeraju svet. Ako pratimo televizijske vesti, možemo uz sve razočarenje i očaj brzo da dobijemo osećaj da živimo u teškim vremenima. Istina je, vreme u kojem živimo je zanimljivo, ali je istovremeno i uznemiravajuće,” kaže Kentaro Kimura.
Središnja tema ovogodišnjeg Slovenačkog oglašivačkog festivala će biti nove razmere i novi odnosi na tržištu za oglašavanje i na marketinškom tržištu. »U oglašivačkoj struci ne samo u Sloveniji, već svuda po svetu, srećemo se sa sličnim izazovima, koji u ovom momentu verovatno neće sudbinski uticati na razvoj struke, ali mogu bitno da utiču na pravac u kom će se razvijati ubuduće. Nove razmere su razmere izuzetne brzine, razmere gde se svakodnevno pitamo da li još uvek pratimo osnovne vrednosti; to su razmere u kojima i giganti više nisu bezbedni, jer mogu brzo da ih prestignu sposobnije novajlije. U takvim razmerama, koje, naravno, posledično stvaraju i nove odnose, ne postoji jedinstveni recept za uspeh niti recept isključivo za preživljavanje. O svemu tome ćemo govoriti na ovogodišnjem festivalu, na koji ljubazno pozivam i stručnjake iz Srbije,« kaže Barbara Modic, predsednica 23. Slovenačkog oglašivačkog festivala.
Nastupiće vrhunski međunarodni marketinški stručnjaci, kao i predsednici uprava najvećih preduzeća u regionu.
U kongresnom delu 23. SOF-a će nastupiti mnogi svetski poznati marketinški stručnjaci. Tokom tri dana festivala učesnici će uz Kentaru Kimura moći da čuju i stručnjake, kao što su: Geoffrey Hantson (izvršni kreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, deo Publicis Worldwide, koji je na globalnoj lestvici Business Insider-a uvršten među dvadeset pet najkreativnijih ljudi u oglašavanju), dr Christoph Engl (direktor Brand Trust-a, koji će na primeru Južne Tirolske predstaviti kako je moguće zajedničkim snagama izgraditi uspešnu destinacijsku robnu marku), Claudia Navarro (direktor marketinških komunikacija za Srednju i Istočnu Evropu u Koka-Koli , koja je vodila najveći marketinški projekat u istoriji Koka-Kole – Olimpijske igre 2012), Lazar Džamić (nekadašnji direktor strateškog planiranja kod Kitcatt Nohr Digitas-a, koji je strateg internet nastupanja i digitalnog trgovanja za preduzeća, kao što su Glenfiddich, Waitrose i GAP), dr Ian Sutherland (zamenik dekana za istraživanja i šef doktorskih studija na IEDC – Bledskoj školi menadžmenta, čiji je rad usmeren na upravljanje, kreativne i strateške procese i razvoj kreativnosti zasnovan na liderstvu) i mnogi drugi.
U debati o značaju robnih marki za uspešnost preduzeća o tome, kakva je pri tome uloga vođa, učesnici će moći da čuju predsednike uprava najvećih preduzeća u regionu – Emila Tedeschija (Atlantic Grupa, d.d.), Zvonimira Mršića (Podravka, d.d.), Tonija Balažiča (Mercator, d.d.) i Tomaža Berločnika (Petrol, d.d.).

Slovenačka oglašivačka komora, koja je organizator Festivala, pripremila je specijalnu ponudu za učesnike iz regiona. Za više informacija, molimo Vas da se obratite na mejl sof@soz.si. Više informacija o festivalu na www.sof.si/en.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi