SVET – Jedna bronzana statua će naredne nedelje biti u pohodu na osvajanje mnogih zlatnih statua. McCann-ova Neustrašiva devojčica stigla je na Cannes Lions kao veliki favorit za osvajanje najsjajnijih nagrada. Ona međutim nije jedina koja će privlačiti pažnju žirija, piše AdWeek.
Leo Burnett je objavio svoju 30. listu sa predviđanjima za Cannes, a ispod možete videti neke od nih. Ako postoji zajednička nit koja ih povezuje, to je snaga neočekivanog.
Celu listu pogledajte OVDE.
State Street Global Advisors, “Fearless Girl”
Agencija: McCann, New York
Transport Accident Commission, “Meet Graham”
Agencija: Clemenger BBDO, Melbourne
Channel 4, “We’re The Superhumans”
Agencija: 4Creative, London
Ikea, “Cook This Page”
Agencija: Leo Burnett, Toronto
Sony PlayStation, “Gravity Cat”
Agencija: Hakuhodo, Tokyo
Amnesty International, “The Refugee Nation”
Agencija: Ogilvy & Mather, New York
Samsung, “The Ostrich”
Agencija: Leo Burnett, Chicago