Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Snaga neočekivanog na Cannes Lions festivalu!

SVET – Jedna bronzana statua će naredne nedelje biti u pohodu na osvajanje mnogih zlatnih statua. McCann-ova Neustrašiva devojčica stigla je na Cannes Lions kao veliki favorit za osvajanje najsjajnijih nagrada. Ona međutim nije jedina koja će privlačiti pažnju žirija, piše AdWeek.

Leo Burnett je objavio svoju 30. listu sa predviđanjima za Cannes, a ispod možete videti neke od nih. Ako postoji zajednička nit koja ih povezuje, to je snaga neočekivanog.

Celu listu pogledajte OVDE.

State Street Global Advisors, “Fearless Girl”
Agencija: McCann, New York

Transport Accident Commission, “Meet Graham”
Agencija: Clemenger BBDO, Melbourne

Channel 4, “We’re The Superhumans”
Agencija: 4Creative, London

Ikea, “Cook This Page”
Agencija: Leo Burnett, Toronto

Sony PlayStation, “Gravity Cat”
Agencija: Hakuhodo, Tokyo

Amnesty International, “The Refugee Nation”
Agencija: Ogilvy & Mather, New York

Samsung, “The Ostrich”
Agencija: Leo Burnett, Chicago

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!