Smoki je povodom svog 50. rođendana odlučio da u celom regionu probudi stvaralački duh i pruži podršku street art sceni, pa je ovog vikenda u tri glavna grada osvanuo po jedan ručno kreiran street art bilbord.
Svaki od bilborda uživo i na licu mesta uradio je poznati street artist iz tog grada, dajući mu svoj autentični umetnički stil: Junk u Beogradu, Lunar u Zagrebu i Azram u Ljubljani.
„Kao veteran advertisinga mogu reći da sam odavno apsolvirao razne nivoe komunikacije, ali kao crtač grafita, mogu reći da se prirodnije osećam u svom uobičajenom okruženju – među bojama i njihovom nanošenju na podlogu u unikatnoj formi, iscrtavanju grafita. Kampanja za Smoki mi je probudila lepo sećanje na jedan od omiljenih brendova od detinjstva do danas i jako me veselio poziv za učešće u kampanji za 50 godišnjicu brenda, skoro se osećam kao neki živi vremeplov. Označavanje pakovanja mojim najdražim likom – mačkom bio je highlight priče, a zakucavanje u ovom momentu je davanje vlastitog pečata iscrtavanjem originalnog bilborda“, rekao je Slaven Kosanović iz Zagreba, poznatiji kao Lunar.
Nema više dileme ako se neko pitao mogu li bilbordi biti umetnička dela, jer kada ih stvaraju priznati regionalni umetnici i Smoki – onda Nema greške!
A akciji su mogli da se priključe i svi ostali koji su pravilii svoje murale na virtuelnom zidu na smokicelebartion.rs, jer Smoki slavlje i dalje traje.
Kampanju potpisuje agencija Leo Burnett.