U komunikaciji kompanija sa potrošačima, najveću ulogu ima oglašavanje. Međutim, marketing stručnjaci se sve više i više “boje” za svoje reklame, jer potrošači polako počinju da ih izbegavaju ili ne primećuju. Kako bi neka reklama bila primećena ili odgledana do kraja, ona bi trebalo da ima određene karatkeristike i stil.
U istraživanju koje je ove godine uradila kompanija Nielsen, na 29 hiljada ispitanika iz 59 zemalja došlo se do interesantih zaključaka. Reklame koje se najviše sviđaju potrošačima su reklame koje izazivaju smeh kod gledaoce ili tzv. “smešne” reklame sa 47 odsto, dok su na drugom mestu reklame koje prikazuju realne situacije iz svakodnevnice sa 46 odsto. Na poslednje mestu se nalaze reklame u kojima sportisti promovišu određeni proizvod ili uslugu. Ono što možda iznenađuje jeste podatak, da pored izjava mnogih marketing stručnaka da “sex prodaje proizvod”, oglašavanje koje ima neke elemente seksualnog sadržaja se nalazi u donjem delu liste sa 14 odsto.
Izvor: Lumiere