Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Señor ima lek za dosadno oglašavanje u farmaceutskoj industriji

REGION – U vreme u kojem se reklame za lekove najčešće sastoje od nekoliko scena osoba koje se namršteno drže za razne delove tela, a onda te iste bolne točke pulsiraju na nemušto animiranom prikazu ljudskog tela – Señorova nova kampanja za Mylanov Brufen Effect pravo je osveženje.

„Ljudi jako dobro znaju šta ih boli i kakav je to osećaj pa ih nismo hteli ovom kampanjom učiti o tome, već smo rešenje našli u realnom insightu iz života potrošača: ne trebam mučiti samog sebe i trpeti bolove kad imam efikasno rešenje nadohvat ruke“ – naglasio je Jurica Ćorluka, kreativni direktor.

Više saznajte OVDE.

 

 

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!