SVET – Najnovije američko istraživanje pokazuje da su reklame na kojima su prikazane scene seksa ili nasilja manje efikasne od ostalih.
U studiji, objavljenoj u časopisu „Psychological Bulletin“, naučnici sa Univerziteta u Ohaju objašnjavaju da reklamne kampanje koje koriste ove strategije ne beleže dobre rezultate. Bred Bušmen, profesor komunikacije i psihologije, objašnjava da reklame koje se zasnivaju na seksu i nasilju skreću pažnju ljudi sa proizvoda koji promovišu.
Posmatrači obično pamte samo škakljive ili agresivne prikaze, ali ne i komercijalnu poruku. Vrlo često se i ne sećaju o kojem je proizvodu reč. „Tako reklamirani brendovi će biti brzo zaboravljeni, a njihovi proizvodi nepovoljnije ocenjeni i manje privlačni kupcima“, navodi Bušmen.
U istraživanju su analizirani rezultati pedesetak studija kojima je bilo obuhvaćeno više od 8.400 ispitanika.
Izvor: Tanjug