Httpool je angažovan od strane Twittera kao partner u prodaji oglasnog prostora u centralnoj i istočnoj Evropi. Brendovi i marketinške agencije sada mogu blisko da sarađuju sa lokalnim timovima kako bi izvukli najviše iz svojih aktivnosti na Twitteru, saopštila je agencije Httpool.
Zemlje podržane kroz ovo partnerstvo uključuju: Srbiju, Austriju, BiH, Bugarsku, Hrvatsku, Česku Republiku, Makedoniju, Rumuniju, Sloveniju, Švajcarsku i Ukrajinu.
Twitter je direktan, javan, posvećen konverzaciji i široko rasprostranjen. Platforma ima više od 270 miliona aktivnih korisnika i koriste je brendovi širom sveta kako bi dodatno upoznali potrebe postojećih klijenata ili dosegli novu publiku.
“Sa više od 500 miliona tvitova dnevno, Twitter je dom razgovora, sa prijateljima ili sa nekim koga ne poznajete iz drugog dela sveta. To je mesto gde ljudi dolaze kako bi otkrili šta se dešava u njihovom svetu, a to čini Twitter odličnim mestom za približavanje brendova i njihovih korisnika,” izjavila je Keti Lampe, direktor prodaje za EMEA region u Twitteru. “Kompanije širom centralne i istočne Evrope već koriste Twitter kako bi oslušnule potrebe klijenata i sebe prirodno pozicionirale, zato smo i uzbuđeni zbog partnerstva sa Httpoolom koje će kompanijama pomoći da koriste Twitter oglašavanje kako bi zaokružile ove napore.”
Prema istraživanju kompanije Nielsen sprovedenom u Velikoj Britaniji troje od petoro korisnika Twittera prati najmanje jedan brend. Čak 76% ljudi na Twitteru su aktivni na mobilnim uređajima, što daje oglašivačima savršenu priliku da se obrate ljudima u pokretu, u trenutku kada je njihov sadržaj najrelevantniji. Takođe, jedna od tri osobe koje su pokazale interesovanje za aktivnosti nekog brenda na Twitteru, nastavile su i sa kupovinom tog brenda.
“Twitter je jedinstven zato što je javan i zato što se sve odvija u realnom vremenu. To ljudima daje odličan način da ostanu uvek u kontaktu sa svim temama koje ih interesuju. Kompanije iz centralne i istočne Evrope sada imaju još bolji način da se povežu sa postojećim i potencijalnim klijentima oko tih interesa, sa pravom porukom u pravom trenutku. Mi smo ponosni što ćemo raditi sa Twitterom kako bi omogućuli oglašavanje u ovom regionu i radujemo se što imamo mogućnost da pomognemo kompanijama da osnaže svoje postojeće online zajednice, ispričaju svoju priču, povećaju lojalnost i na kraju povećaju broj preporuka i prodaju,” kaže Aljoša Jenko, osnivač i CEO kompanije Httpool.
“Twitter se savršeno uklapa u Httpool-ovu ‘cross channel ad network’ ponudu. Naše partnerstvo će omogućiti da Httpool obezbedi domaćim oglašivačima još kvalitetniji pristup najrelevantnijim domaćim i međunarodnim kanalima sa jednog mesta”, kaže Rade Tričković, Managing Director Httpool Srbija.
Imenovanje Httpoola kao direktnog Twitterovog prodajnog partnera daje brendovima pristup svim proizvodima, uslugama i podršci koja je dostupna od strane Twittera.
Twitter ima tri glavne oglasne jedinice:
Promoted Tweets – Promovisani tvitovi su uobičajeni tvitovi koji imaju dodatnu prednost da mogu da dosegnu do postojećih, ali i do onih potencijalnih pratilaca koji su verovatno zainteresovani za nalog oglašivača.
Promoted Accounts – Za brzu izgradnju aktivne zajednice pratilaca i uticajnih tviteraša sa kojima je moguće ostvariti konstantnu komunikaciju i čije je angažovanje moguće na stalnoj osnovi.
Promoted Trends – Trendovi na Twitteru su popularne teme koje se upravo dešavaju. Oni imaju najveću izloženost pošto su postavljeni na vidnom mestu pored korisnikovog profila.
Twitter takođe pruža analitiku za brendove i agencije koje koriste oglase, kako bi bolje pratili aktivnost oglašavanja, naučili više o ponašanju potrošača i prilagodili kampanje u cilju postizanja još boljih rezultata.
Za više informacija o Twitter poslovnim rešenjima i korisnim savetima kako da na najbolji način iskoristite vaše prisustvo na Twitteru, posetite business.twitter.com.