Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Nikola Vuković, Managing Partner, Evoke Group rekao je…
Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Vidim kontinuitet, ustaljenje obrasce delovanja, ustaljene mehanizme, ali takođe vidim i da se nazire promena, inovacija, hrabrost i kreativa koja zapravo jeste kreativa, a ne samo reči napisane u nazivu kampanje. Samorefleksiju kao istu smatram izuzetno važnom, i na ličnom i na poslovnom planu, pa s tim u vidu svake nedelje delim svoju radnu i privatnu nedelju kroz 5P njuzleter. To je moj način da se svake nedelje pre podne osvrnem na dane koji su iza mene, da razmislim o svim dešavanjima, prenesem to kroz reči njuzletera i ujedno isplaniram narednu nedelju. Ne vidim zašto nešto slično ne bi radile i agencije/kompanije.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ukoliko računamo da očekujemo da će tehničke zahteve ispuniti svi prijavljeni radovi i da su svi vredni nominacije za KAKTUS 2022, ono što će praviti razliku prema mom mišljenju je kako je ispričana priča iza prijavljenog rada. Recite nam kako je došlo do rada koji prijavljujete, koje izazove ste imali na putu do realizacije, ispričajte neku anegdotu. Kriterijumi postoje i prema njima će ocenjivati svi članovi žirija, međutim dobro ispričana priča verujem da će svima skrenuti pažnju i potencijalno napraviti razliku koja će biti potrebna za osvajanje jedne od nagrada. Želim svim kolegama puno sreće i još više prijavljenih radova u odnosu na prethodnu godinu i godine iza nje.
Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/