Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sada možete kupovati i dok čekate gradski prevoz!

Barijere između stvarnog i virtuelnog sveta postaju sve manje. U prilog tome svedoče virtuelni rafovi prodavnica koji su ovih dana osvanuli na stanicama gradskog prevoza u Beogradu i Novom Sadu. To su prava prodajna mesta, gde možete da obavite kupovinu, kao da ste u prodavnici ili tržnom centru. Potrebna vam je samo besplatna Elakolije aplikacija.

Na ovaj inovativni korak prodaje proizvoda virtuelnim putem odlučio se lider u onlajn trgovini u Srbiji, Univerexport, u saradnji sa nekoliko vodećih kompanija na našem tržištu (Beiersdorf, Coca Cola, Henkel…) želevši da potrošačima u Srbiji ponudi ugođaj kupovine kakav samo može da se iskusi u pojedinim stranim metropolama.

Virtuelna prodavnica potrošaču omogućava da proizvod kupi putem mobilnog telefona, sa brzom isporukom na kućnu adresu. Kada potrošač nije u prilici da ode u nabavku ili želi maksimalno da se rastereti te obaveze, kupovinu može da obavi putem Elakoliije virtual shopa na putu od posla do kuće, u šetnji ili gradskom prevozu. Po atraktivnim cenama i uz jednostavan mehanizam, omiljeni brendovi potrošača lako i brzo stižu na kućnu adresu. Potrebno je da mobilnim telefonom skenirate QR kod ili preko Google Play Store-a preuzmete aplikaciju Elakolije i nastavite da punite korpu omiljenim brendovima, koja ubrzo zatim stiže na adresu potrošača. Plaćanje se vrši prilikom dostave, a “radno vreme” virtualne prodavnice neograničeno.

Usluge virtuelne kupovine su do pre nekoliko godina bile rezervisane za stanovnike Kine i Koreje kao zemalja sa najvećim brojem korisnika usluga e-trgovine i ujedno njihovim najvećim rastom. Danas se većina velikih trgvinskih lanaca širom sveta i najvećih proizvodjača robe široke potrošnje utrkuju da svojim kupcima omoguće što bržu i jednostavniju kupovinu, bukvalno im servirajući proizode na svakom koraku, virtuelnim putem.

Izvor: B92

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!