REGION – Rory Sutherland, potpredsednik Ogilvy & Mather UK i govornik TedGlobal 2009 potvrdio je dolazak na 5. jubilarnu Spark.me konferenciju, koja će se održati 29. i 30. maja u Bečićima.
Saterlend se pridružio Ogilvy timu 1988. godine kao pripravnik. Nakon dve decenije rada na pozicijama copywriter i kreativnog direktora, postao je potpredsednik Ogilvy & Mather UK, jedne od najpriznatijih advertajzing i marketinških agencijama na svetu, koja radi sa klijentima kao što su Unilever, Dove i American Express. Saterlend je jedan od osnivača #ogilvychange, sektora koji se u okviru Ogilvy grupe bavi istraživanja na polju bihevioralne ekonomije i kojeg čine diplomirani psiholozi koji tragaju za “efektom leptira” u ponašanju potrošača. “Efekat leptira” predstavlja veoma male kontekstualne promene koje ostvaruju ogroman uticaj na proces donošenja odluka i ponašanje potrošača.
Saterland je, tokom višedecenijske karijere, bio predsednik Institute of Practitioners in Advertising, koji je prepoznat kao najuticajnije profesionalno udruženje ljudi koji se bave advertajzingom i marketing komunikacijama na svetu, kao i predsedavajući u timu sudija Cannes Lions festivala.
Više informacija pronađite na sajtu www.spark.me