today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ritejl mediji – nov rastući trend svuda u svetu

Ritejl mediji predstavljaju inovativan trend u svetu oglašavanja i marketinga, koji omogućava brendovima da direktno komuniciraju sa svojim ciljnim grupama unutar maloprodajnih prostora i platformi. Ovaj pristup transformiše tradicionalne maloprodajne kanale u moćne medijske platforme, nudeći brendovima priliku da dosegnu do potrošača u ključnim momentima njihovog kupovnog procesa.

Jedna od glavnih prednosti ritejl medija jeste sposobnost da se poruke i oglasi brendova prikažu potrošačima u trenutku kada su najotvoreniji za informacije o proizvodima – dok fizički ili digitalno pretražuju maloprodajne prostore. Ovo ne samo da povećava relevantnost i efikasnost oglašavanja već i doprinosi poboljšanju korisničkog iskustva, nudeći korisne informacije i preporuke upravo kada su potrošačima najpotrebnije.

Primena ritejl medija seže od digitalnih ekrana unutar fizičkih prodavnica do personalizovanih reklama na e-commerce platformama. Brendovi i maloprodajni lanci koriste naprednu analitiku i podatke o ponašanju potrošača da kreiraju ciljane marketinške kampanje koje povećavaju prodaju i lojalnost kupaca.

Globalni primeri kao što su Amazon i Walmart ilustruju moć ritejl medija. Amazon, na primer, koristi svoju ogromnu bazu podataka o korisnicima i njihovim kupovnim navikama da predloži relevantne proizvode i promocije direktno unutar svoje platforme. Ovo ne samo da podstiče dodatne prodaje već i poboljšava korisničko iskustvo, čineći kupovinu intuitivnijom i prilagođenijom.

S druge strane, Walmart koristi svoje fizičke prodavnice kao medijske kanale, implementirajući digitalne ekrane i interaktivne kioske koji nude reklame i informacije o proizvodima. Osim toga, Walmartova online platforma koristi personalizovane reklame da cilja potrošače na osnovu njihovih prethodnih pretraga i kupovina, dodatno povećavajući efektivnost svojih marketinških napora.

eMarketer prognozira da će globalno ulaganje u ritejl medije u 2024. godini porasti za čak 21,8% odnosno iznosiće oko 140,04 miliona dolara, dok se u 2025. očekuje rast od 18,5% i doseg od 165,94 milion dolara.

Ritejl mediji nude obilje prilika za inovacije u načinu na koji brendovi komuniciraju sa svojim kupcima. Kroz integraciju oglašavanja u samu kupovnu putanju, brendovi mogu da kreiraju bogatije, relevantnije i efikasnije korisničko iskustvo. Kako se tehnologija razvija, možemo očekivati da će se ritejl mediji još više integrisati u naše svakodnevne kupovne navike, otvarajući nove mogućnosti za brendove da se povežu sa svojim kupcima na značajne i efektivne načine.

Infografik: IAB Europe

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!