Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Rezultati istraživanja „Stanje PR profesije u BiH“

U trećem po redu istraživanju o stanju PR profesije u BiH, koje je realizovala agencija PRIME Communications, učestvovalo je 115 PR praktičara. Rezultati istraživanja pokazali su da 63,5% ispitanika ima više od pet godina iskustva u ovom poslu, a da je 36,5% njih pre toga radilo u novinarstvu.
Ispitanici su identifikovali da uspešan PR-ovac treba da ima dobre komunikacione veštine i javni nastup, da poznaje i razume biznis, te da razvija menadžerske veštine. “Realizovali smo treće istraživanje sa PR praktičarima kako bi imali pregled šta se sve promenilo u poslednjim godinama, u kom pravcu se struka u Bosni i Hercegovini razvija, te sa kojim se izazovima svakodnevno susrećemo u praksi. Nadamo se da će ovi podaci pomoći unapređenju PR struke. Kada postanemo svesni gde se trenutno nalazimo, možemo dobiti i jasniju viziju u kojem pravcu struka treba da ide kako bi zaista bila posmatrana kao strateška funkcija u svojim organizacijama”, istakla je Lejla Brčaninović, PR direktorka agnecije PRIME Communications.
Iako skoro svi ispitanici (97,4%) smatraju da PR menadžer treba da učestvuje u donošenju strateških odluka, samo 36,5% ima priliku da to zaista i radi. Dva glavna razloga za loš imidž PR-ovaca su nestručan kadar, te nepostojanje strukovnog udruženja. Ispitanici i dalje najviše sarađuju sa dnevnim novinama, a od novijih komunikacijskih kanala najviše koriste službene web stranice. Kao i prethodnih godina ispitanici (56%) su odgovorili da se najviše bave odnosima s medijima, te da su najveći problemi nedostatak finansijskih sredstava i nerazumevanje važnosti odnosa s javnošću od strane menadžmenta.
Čak 73% ispitanika navelo je da pored zaduženja koje obavljaju kao osobe za odnose s javnošću u svojoj organizaciji, obavljaju i druge funkcije i obaveze koje nisu direktno vezane za PR.

Rezultate istraživanja možete pogledati na http://prime.ba/stanje-pr-profesije-u-bih-2013/.

Infografik - Istrazivanje - Stanje PR profesije u BiH 2013

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!