Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Remek-delo je nešto što je napravilo promenu na tržištu!

Marketing mreža i Xiaomi uradili su seriju intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija u Srbiji na brojne teme iz struke. Između ostalo, sa našim sagovornicima pričali smo o tome kako nastaju remek-dela i ko ih stvara, šta je potrebno za više od remek-dela, ali smo pričali i o uspesima i trendovima na tržištu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Nataša Pavlović, Chief Marketing Officer u kompaniji Mercator-S. Profesionalne fotografije urađene su sa Xiaomi 13 serijom telefona, koji su lansirani pod sloganom „Za više od remek-dela“.

Mnoga remek-dela su prisutna u advertising industriji, ali šta je, po Vašem mišljenju, potrebno za više od remek-dela?
Iskreno ne znam da postoji neka zvanična reč ili definicija. Ali ono kako ja to vidim jeste, ako posmatramo da je remek-delo nešto što je trajno, što je pozicionirano u svesti potrošača, onda je to nešto što je napravilo neku vrstu promene na tržištu. Nešto više od remek-dela bi sigurno trebalo da ostavi možda neku jaču zaostavštinu, u smislu neke ključne promene ili u procesu razmišljanja ili u procesu rada ili u načinu nastajanja možda nekog novog remek-dela.

Kako nastaju remek-dela i ko ih stvara?
Mislim da bi svi voleli da znamo odgovor na to pitanje. Ali, nažalost, ne postoji neki recept koji može to da nam otkrije. Ono što sigurno jeste da veliki broj onog neobjašnjivog i neopipljivog nalazi se u kreiranju samog remek-dela. Ali sigurna sam da nam je potreban tim ljudi sa istom strašću i sa istom idejom, koji sigurno treba da ima i određenu dozu ludila i kreativnosti da bi remek-delo nastalo.

Svuda raste eCommerce. Ali u Kini, i na drugim razvijenijim tržištima, raste i live eCommerce. Da li bi ovaj trend mogli da vidimo uskoro i Srbiji?
Sigurna sam da će i taj trend doći u Srbiju. Ono što nam je potrebno, pre svega, jeste da se steknu određeni preduslovi. Kada budemo na social mrežama imali mogućnost direktnog plaćanja to će biti u suštini momenat kada ćemo moći o tome da razmišljamo i u Srbiji.

Po poslednjem We Are Social istraživanju, u Srbiji ima preko 5 miliona social media korisnika, a većina njih pristupa društvenim mrežama preko telefona (preko 82%). Kako bi ritejl industrija mogla da iskoristi potencijale live eCommerce?
Potencijali live eCommerce-a bi sigurno mogli da iskoristimo svi koji se bavimo ritejlom u Srbiji. I ja tu vidim najveću prednost u smislu konverzije u samom poslednjem krugu proces odlučivanja. Najčešće danas potrošači dođu do samog kraja kupovine i onda shvate da prosto žele da odustane iz nekog razloga. Taj deo live eCommerca će nam omogućiti upravo to – da povećamo konverziju.

Da li su mobilni uređaji put do srca potrošača u 2023.?
Put do srca potrošača je uvek mnogo komplikovaniji. Posebno ako želimo ljubav na duge staze. Tako da, ako tako posmatramo, da, mobilni telefon sigurno može biti jedan od alata do srca potrošača.

Video intervju pogledajte na linku ispod:

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!