Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Maja Dimitrijević, Digital Manager for Galerija Loyalty Program, Belgrade Waterfront.
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Mislim da remarkable stručnjaka određuju dva odnosa: odnos prema kolegama i odnos prema samom poslu, odnosno želji za novim znanjima u poslu. Kao neko ko je studirao novinarstvo, tokom studija išao na prve prakse u oblasti PR-a, prvi posao dobio u klasičnom marketingu, pa se kasnije uže specijalizovao za digital, a sada postao i neIT-jevac u IT svetu, rekla bih da je upravo ta želja za probijanjem granica nepoznatog recept do uspeha. A što se odnosa sa kolegama tiče, sa svakog radnog mesta otići sa bar jednom osobom za koju možeš da kažeš da ti je prijatelj i bar jednom osobom koja će u svakom momentu biti ponosna što je sarađivala sa tobom i na tvoj karijerni rast.
U kojoj meri mladi talenti u kompanijama danas imaju prostora za profesionalno usavršavanje i rast?
Na TikToku videh jedan video koji kaže (parafraziram): „Posao mora da ti donese dve stvari – dobar novac i dobar prostor za usavršavanje. Imati jedno od to dvoje je ok, imati oboje je sjajno, ali ako nemaš ni jedno od navedenog, odmah idi“. I u tome i jeste suština. Svima je posao potreban zbog egzistencije, ali tek kada kompanija daje šansu da se usavršavaš i napreduješ, tek tada je „to – to“. Veoma sam srećna što sam sa svakog dosadašnjeg radnog mesta izašla sa mnogo dragocenog iskustva. Negde je bilo pruženo od strane firme „na tacni“, negde sam sama grizla kako bih ga stekla. Što se tiče mog sadašnjeg radnog mesta u tržnom centru Galerija u okviru Belgrade Waterfront, mogu sa sigurnošću da kažem da smo mali tim zaista kvalitetnih stručnjaka od kojih može mnogo da se nauči, a da je BW jedinstven projekat i nema mnogo drugih kompanija koje rade slične stvari, pa često učimo tako što isprobavamo, testiramo, učimo na svojim uspesima i greškama i imamo menadžment i kompaniju koja tu samostalnost neguje u podržava.
Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Sasvim neplanirano, izgleda da je meni suđeno da „podižem brendove od nule“. Tako je bilo kada sam tokom studija došla u Ringier Axel Springer. NOIZZ, kao jedinstvena digitalna platforma za milenijalse, bio je pravi izazov. Posmatrala sam brend za koji niko nije znao u startu kako postaje top 5 čitani medij na Gemiusu, kreirala projekte za svetske brendove, a sve u saradnji sa divnom redakcijom koju je vodio fantasticni Boris Trivan. Fast forward nekoliko godina, ja opet dolazim na mesto gde naš mali tim gradi brend od starta – Galerija je otvorena pre nepune dve godine, a već sa ponosom možemo istaći preko 20 marketinških kampanja, jedinstveni digital first cashback loyalty program, i „place to be“ za sve one ljude koje rado pratimo na društvenim mrežama. Zaista tržni centar nove generacije jedinstven kako u zemlji, tako i u regionu, sa fokusom na potrošača. Ovome posebno svedoči Galerija loyalty program na koji sam posebno ponosna i za koji smo već dobili neke od svetskih nagrada, stojeći rame uz rame sa globalnim imenima koja svoje loyalty programe imaju već godinama – Bank of America, The Home Depot, Chipotle, Foot Locker, Johnson&Jonson, Lenovo, Ford, Intesa Sanpaolo itd.
Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs