Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Vanja Cvetkov, Business Director, Centrade Cheil Adriatic, rekao je…
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Biti REMARKABLE stručnjak znači da sve što čuješ, gledaš ili pročitaš umeš da posmatraš kroz prizmu posla kojim se baviš, to je najlakši, verovatno i jedini način da postavišnove standarde u poslu. Mislim da je to lider koji posmatra uvek širu sliku, uči o ljudima i od ljudi sa kojima radi i doprinosi da atmosfera u timu bude podsticajna. Nije dovoljno samo biti stručan, potrebno je i raditi svoj posao sa stilom.
Zašto je važno istaći marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Ako pogledamo generalnu sliku, svi mi se bavimo marketingom i komunikacijama na dnevnom nivou, a da toga nismo ni svesni. Stručnjaci koji su u tome izvrsni mogu pomoći razvoj svoje sredine i postaviti standarde koje će drugi da prate. Time podižemo značaj marketinga u široj zajednici i doprinosimo unapređenju kvaliteta poslovnog okruženja.
Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Na celokupnu sliku i lični pečat koji pojedinci ostavljaju. Stručnost mora pratiti i uticaj na trzišnu zajednicu.
Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 22. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs