Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Violeta Kovačević, CEO kompanije Mercator-S, rekla je…
Šta danas znači postići REMARKABLE poslovne rezultate?
Mislim da remarkable poslovne rezultate stvaraju kompanije koje su svoje poslovanje prilagodile potrebama okruženja u kojem posluju. Moderna kompanija svoj biznis mora da gradi kroz digitalnu transformaciju i razvoj ljudi i kulture, ali na način da bude društveno odgovornija i ekološki svesnija, jer je to jedini način da je okruženje ceni i da je smatra za remarkable brend.
Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Da biste bili najbolji na tržištu ili pokrenuli zajednicu da uradi nešto za dobrobit okruženja, važno je ljudi razumeju šta ste hteli da kažete ili uradite. Moramo da shvatimo da nije bitno šta je kompanija rekla, nego šta su zajednica i kupci razumeli. To (ne)razumevanje menja naše odnose i poziciju na tržištu. Zato je neophodno da se trudimo da bolje razumemo jedni druge. Zbog toga mislim da je važno da ljudi iz komunikacija budu uključeni u donošenje strateških odluka.
Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Nominovane ću ocenjivati kroz njihova dela, i u tom smislu vodiću se time koliko su ta dela u skladu sa potrebama zajednice, da li su možda napravili neku promenu/inovaciju u društvu ili na tržšitu, i koliko je sve to doprinelo rezultatima kompanije i imidžu brenda. Da bi neko bio remarkable, mislim da u svim ovim segmentima mora da bude izvanredno dobar i prepoznatljiv i jedinstven.
Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 22. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs