Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Željka Ćirić Jakovljević, Head of Corporate Communication u UniCredit Banci i dobitnica Mark Awards 2021 priznanja u kategoriji PR/Corporate Communications Manager of the Year, rekla je…
Šta za Vas znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh?
Remarkable brend je onaj brend koji osluškuje i prati potrebe svojih kupaca, i u skladu sa njihovim potrebama kreira svoje proizvode i usluge. U svakom trenutku je važno da brend bude izuzetan, jer kada zakorači u svoju izuzetnu zonu, počeće da se izdvaja od konkurencije. Zato što radi stvari drugačije. Ali biti izvanredan ne znači raditi ono što mislite da je izvanredno. To znači da radite ono što vaš kupac misli da je izvanredno.
Poslovni uspeh je u relaciji sa brendom, odnosno kompanijom, jer sa sigurnošću može da motiviše i poveća zadovoljstvo svojih zaposlenih. Poslovni uspeh za mene predstavlja ljubav prema profesiji, posvećenost i profesionalnost. Verujem da, da biste bili uspešni u poslu, potrebno je da budete ispunjeni u svom privatnom životu. Da biste bili zadovoljni svojim privatnim životom potrebno je da radite posao koji volite, koji vas ispunjava i koji vam pruža priliku da napredujete.
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
To je neko ko se ne plaši da izađe iz svoje zone konfora, neko ko je spreman da pozitivno reaguje na nove izazove i ko prihvata svoje neuspehe i slavi svoje uspehe. Definitivno, za mene je remarkable stručnjak onaj koji nikada ne prestaje da uči, ali i da nesebično deli svoje znanje. Neko ko zna da postavi nove ciljeve sebi i pomeri sopstvene granice.
Zašto bi kolege trebale da se nominiju za Mark Awards priznanja ove godine?
Lično mi je izuzetno velika čast što sam prošle godine jedan od dobitnika ovako prestižne nagrade koja za mene predstavlja priznanje za sav uloženi trud, rad i posvećenost svih ovih godina. Mark Awards priznanje je meni dao jedan veliki vetar u leđa da nastavim da gazim krupnim koracima dalje kroz karijeru, jer ova nagrada pokazuje da je moj rad i prepoznat od strane drugih kolega, kompanija i stučnjaka. Pozivam sve kolege da pošalju svoje nominacije, da predstave i sebe i svoje timove, i veruju u ono što rade.
Konkurs za prestižna Mark Awards 2022 priznanja raspisan je do 22. jula. Više informacija možete pronaći na sajtu mark-awards.rs.
Apsolutno se slazem. Svi koji su ikada bili u marketing prici razumeju da je pola posla pratiti konkurenciju a druga polovina je imati viziju. Sam posao nije problem uraditi, vec osmisliti i planirati.