Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Reklamna kampanja za useljeničku zemlju

SVET – Nemačka je najatraktivnija useljenička zemlja na svetu. Pošto se broj stanovništva rapidno smanjuje, Nemačkoj su sve potrebniji stručnjaci iz inostranstva. Zato ta zemlja želi da ih privuče reklamnom kampanjom.

Nemački ministar unutrašnjih poslova Tomas de Mezijer je na kongresu sa stručnjacima za pitanje useljavanja rekao: „Ako želimo da nam ljudi dolaze, onda moramo ciljano da reklamiramo našu zemlju“. „Useljenički marketing“ je potreban jer prognoze o stručnoj radnoj snazi na nemačkom tržištu rada za narednih nekoliko godina, bez stranaca, ne izgledaju nimalo optimistične.

Ministar kaže da se, pored državnih struktura, u reklamnu kampanju trebaju uključiti i uspešna nemačka privreda. „Nemački preduzetnici su veoma kreativni u tome kako da izvoze nemačke proizvode u celi svet. Zašto je nemačka privreda do sada bila slabo kreativna da iz inostranstva u Nemačku privuče pravu radnu snagu?“, pitao je ministar unutrašnjih poslova predstavnike privrede. Ulrih Gril, predsednik Saveznog udruženja nemačke industrije obećao je ministru da će i privreda uzeti učešće u jednoj takvoj reklamnoj kampanji.

Ceo tekst pročitajte na DW.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!