U utorak 22. maja sa početkom u 18h održaće se Reklamondo 2018. Već sedmu godinu zaredom, praktikanti advertajzing portala Lumiere.rs okupiće studente i ljubitelje marketinga i advertajzinga na Univerzitetu Singidunum, Danijelova 32 (Amfiteatar A22).
Tradicionalno, događaj će biti koncipiran u dve celine. Edukativni deo obuhvatiće zanimljiva i poučna predavanja iz sveta marketinga i advertajzinga, a zabavni deo će činiti dva reklamna bloka najkreativnijih reklama iz prethodnog perioda.
Ove godine prvi će imati priliku da se predstavi Nikola Radojčić, talentovani grafički dizajner i jedan od kreatora čuvenog brenda DechkoTzar, koji će govoriti o svom bogatom poslovnom iskustvu. Drugi predavač je Vladimir Mitrović, kreativni direktor Ovation BBDO, koji će kao predstavnik agencije koja kreira zapažene i nagrađivane kampanje, prisutnima dočarati proces kreiranja kreativne strategije.
Posetioci će pored sjajnih predavanja biti u prilici da se zabave i uživaju u dva kratka filma sačinjena od najkreativnijih reklama. Ovogodišnji prijatelji Reklamonda 2018 su Rosa, Next Joy kao i Jaffa Crvenka, koji će se pobrinuti da posetiocima upotpune doživljaj.
Reklamondo se održava od 2011. godine i svake godine je u prilici da ugosti sjajne predavače. Neki od predavača prethodnih godina bili su Anja Radulović, Andreja Mikić, Tatjana Vojtehovski, Milan Prodanović, Vladimir Čeh, Aleksandar Milojević, Vladimir Vuković i mnogi drugi.
Lumiere.rs je advertajzing portal čiji je cilj da na jednom mestu prikaže radove marketinških agencija iz Srbije i sveta. Osnovni motiv osnivanja portala je ljubav prema reklamama i advertajzingu.
Za sve dodatne informacije možete pratiti portal Lumiere.rs.