SVET – Kompanija Barilla lansirala je novu reklamu u saradnji sa agencijom Le Pub kako bi promovisala svoju Barilla Classic testeninu.
U jednominutnom spotu možemo videti porodicu kako večera zajedno, ne obraćajući pažnju na uobičajene „smetnje“ tokom obroka kao što je TV program koji se čuje u pozadini ili vibracija poruka na telefonu.
Spot pod nazivom „Recept za zajedništvo od 1877.“ (Recipe for Togetherness since 1877) se zasniva na zapažanju da su svi previše zauzeti kako bi imali vremena za male trenutke.
Ovo zapažanje se ogleda u istraživanju kompanije 3Gem, koje je otkrilo da 49 odsto globalnih potrošača smatra da bi se osećalo srećnije kada bi mogli da provode više vremena sa voljenima, dok je 36 odsto ispitanika reklo da se oseća bliže gostima kada svi dele obrok.
„Kao brend, snažno verujemo da hrana zbližava ljude i da je naša misija da promovišemo testeninu kao znak ljubavi. Iako pokreti kao što su digitalna detoksikacija mogu izgledati kao veliki korak za mnoge, u Barilli se nadamo da ova kampanja može osnažiti ljude da budu prisutniji i stvaraju nezaboravne trenutke zajedništva“, rekla je Ilaria Lodigiani, direktorka marketinga kompanije Barilla.
Više informacija pročitajte ovde.