Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Real Time Bidding – najsavremeniji vid internet oglašavanja sada i u Srbiji

Kompanija Direct Media je sa kompanijama Gemius i DataXu, pokrenula naprednu Real Time Bidding (RTB) oglasnu kampanju za digitane servise Telenora, uvodeći ovaj najsavremeniji vid internet oglašavanja na velika vrata na srpsko tržište.
Kampanja Telenor Play+, koja je krenula krajem jula, lansirana je sa ciljem da internet posetioce bliže upozna sa pet popularnih Telenorovih digitalnih servisa – Capture, My Contacts, WhatsApp, Deezer Muzika i Sport Uživo.
„Revolucionarna RTB tehnologija, koja je prvobitno razvijena u SAD, i tek postepeno ulazi na tržišta zemalja Zapadne Evrope, omogućava automatski zakup internet oglasnog prostora u realnom vremenu, baziran na principu licitacije, u kome odluke donose napredni računarski sistemi. Programsko licitiranje za svaku pojedinačnu impresiju se odvija na više desetina virtuelnih berzi paralelno i omogućava veoma kompleksno i precizno targetiranje posetilaca. Time se troškovi oglašavanja smanjuju, maksimizuje se efekat oglašavanja, ali i prihod internet izdavača, dok se vrednost oglasnog prostora određuje transparentno, na otvorenom tržištu, u deliću sekunde“, navodi Jovan Stojanović, direktor Direct Media agencije.
Koristeći inteligentne računarske algoritme, sposobne da uče, procenjuju i predviđaju na osnovu ponašanja posetilaca na sajtovima i brojnih dodatnih informacija (tzv. “Big Data”), RTB sistem je u stanju da svaki baner isporuči posetiocu sa najvećim afinitetom za ponuđeni proizvod ili uslugu.
Sistem koji se koristi razvijen je od strane doskorašnjih inženjera NASA, zaduženih za slanje misije na Mars, i nije slučajno što su u njemu primenjena neka od rešenja do kojih se došlo tokom razvoja ove misije. Slično kao i u situaciji u kojoj je marsovski rover prepušten sam sebi, ovisan od sopstvenih opažanja, zaključaka i odluka koje na osnovu njih donosi, za RTB sistem je bitno da samostalno donosi odluke sa dve glavne osobine – brze i ispravne. Sistem reaguje u deliću sekunde, prateći paralelno milijarde prikaza banera koji se odvijaju na stotinama hiljada sajtova širom sveta, nudeći izdavačima novac samo za prikaze za koje zaključi da su najvredniji njegovom klijentu. U pitanju je internet tehnologija koja će postati sve uticajnija i čije vreme tek dolazi.
Lansiranje Telenor Play+ kampanje je tek prvi korak u uvođenju programskog (RTB) zakupa na srpsku internet scenu. Telenor i drugi klijenti agencije Direct Media će u narednom periodu usmeriti značajan deo svojih oglasnih budžeta kroz ovaj izuzetno efikasan kanal, što će dodatno doprineti razvoju oglašavanja na internetu u Srbiji.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Lepo sto je ova svemirska tehnologija stigla i kod nas. Ali ne bi bilo loše da o ovoj UFO tehnologiji date još malo detalja. Na primer, kako ostale agencije mogu da je koriste, koja je razlika u odnosu na Google mrežu multimedijalnog oglašavanja i sl.

    Hvala

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!