Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Rast prihoda od digitalnog outdoor oglašavanja u 2014.

SVET – Globalni prihodi od digitalnog outdoor oglašavanja trebali bi u ovoj godini da porastu za 11,3 odsto, navodi se u najnovije izveštaju američke agencije PQ Media.
U 2013. godini prihodi od ove vrste oglašavanja iznosili su 6,7 milijardi evra, odnosno 9,3 odsto, od čega je iz azijsko-pacifičkog regiona došlo 2,9 milijadi, iz SAD-a 1,8, a iz Kine 1,4 milijarde evra. Na povećanje prihoda u ovoj godini znatno je uticalo i Svetsko prvenstvo u fudbalu, a u Brazilu zabeležen je rast prihoda od digitalnog outdoor oglašavanja za 41,9 odsto, navodi se u izveštaju PQ Media.
Izloženost potrošača outdoor digitalnim oglasima povećan je za 7,2 odsto, odnosno na oko 14 minuta nedeljno, a u 2014. očekuje se rast od 9,5 odsto.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!