today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Raspisan konkurs za nagrade za korporativno volontiranje

Nagrada za korporativno volontiranje dodeljuje se ove godine po treći put kompanijama koje, pored novčanih sredstava, ulažu u razvoj lokalne zajednice i kroz lično angažovanje svojih zaposlenih gradeći održiva partnerstva sa organizacijama i institucijama iz svojih lokalnih zajednica. Nagradu dodeljuju Forum poslovnih lidera Srbije i Smart kolektiv, a konkurs je namenjen svim kompanijama koje sprovode programe volontiranja zaposlenih i otvoren je do 23. jula.
Ova nagrada ustanovljena je povodom Evropske godine volontiranja 2011. godine i tada je dodeljena u 23 zemlje. Nagrada se dodeljuje u pet kategorija – za najbolji volonterski program, za najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici, za razvoj zaposlenih, za merenje rezultata volonterskih programa i za inovaciju. O dobitnicima nagrade odlučivaće žiri sastavljen od predstavnika državnih institucija, kompanija, nevladinih i međunarodnih organizacija. Nagrade će biti uručene na dodeli koja će se održati u septembru ove godine. Informacije o prijavljivanju nalaze se na sajtu Foruma poslovnih lidera Srbije na adresi www.fpl.rs.
Kroz korporativno volontiranje kompanija motiviše svoje zaposlene da budu volonteri i poklone svoje vreme, znanje i veštine za dobrobit ljudi i zajednice. „Zamislite koliko bi dobrih i pozitivnih stvari moglo da se desi kada bi milion i sedamsto hiljada zaposlenih u Srbiji poklonilo jedan dan godišnje, svom gradu, komšiluku, onima kojima je pomoć najpotrebnija… To možda zvuči nemoguće, ali nam oslikava koji značaj organizovano korporativno volontiranje ima, i može da ima ako postane sve masovnije, i ako se uspostavi kao praksa u svakoj firmi, preduzeću, ustanovi… Kako bismo stimulisali tu pozitivnu praksu, nagradili one kompanije i institucije koje aktivno volontiraju, stimulisali druge da urade isto, i na kraju krajeva pokazali javnosti šta korporativno volontiranje znači, ustanovili smo Nagradu za korporativno volontiranje koja se ove godine dodeljuje po treći put“, izjavio je povodom objave konkursa Neven Marinović, direktor Smart kolektiva.

POBEDNICI 2012
Nagradu za najbolji volonterski program u prošloj godini dobio je projekat Societe Generale Banke „Inkluzivna akademija“ koji je pokrenut u saradnji sa Forumom mladih sa invaliditetom, sa ciljem da se osobama sa invaliditetom omogući da unaprede svoje veštine i podignu kapacitete za zapošljavanje. Inkluzivna akademija omogućava karijerno usmeravanje i profesionalni razvoj osoba sa invaliditetom, kroz učešće u edukativnim treninzima i radionicama na kojima, pored osnovnih poslovnih veština, imaju priliku da steknu i teorijska i praktična znanja iz oblasti bankarstva i finansija. Ovako koncipiran program edukacije direktno odgovara na uočeni problem nedovoljnog nivoa kvalifikacija i obučenosti osoba sa invaliditetom za obavljanje visoko kvalifikovanih poslova, koji je nastao kao posledica njihove dugodišnje isključenosti sa tržišta rada. Treninge i radionice drže zaposleni u Banci, koji su takođe uključeni i kao mentori stručnih praksi učesnika programa. Promovišući ideju međusektorskog partnerstva, projekat je uspeo da privuče i druge partnere, tako da su na Akademiji kao predavači volontirali i predstavnici Foruma mladih sa invaliditetom, PriceWaterhouseCoopers Akademije, Narodne banke Srbije i Adizes South East Europe. „Ova nagrada predstavlja priznanje za sve naše volontere koji su uključeni u projekat Inkluzivna akademija i daje nam podstrek da nastavimo sa razvojem programa, kako bismo pomogli što većem broju osoba sa invaliditetom u Srbiji da pronađu odgovarajuće zaposlenje“, izjavio je prilikom uručenja nagrade Žil Versej, potpredsednik Izvršnog odbora Societe Generale Banke.
Kompanija GlaxoSmithKline Srbija i Crna Gora osvojila je nagradu u kategoriji Razvoj zaposlenih, za program “Orange Day” koji omogućava svim svojim zaposlenima da se prijave za vođenje organizacije Orange Day projekta, predlažući lokaciju i aktivnosti koje smatraju prioritetnim za svoju zajednicu. Predlagači najboljih aktivnosti dobijaju mogućnost da vode projekat, povećaju svoju vidljivost i liderstvo u kompaniji i budu prepoznati od strane kolega i rukovodećeg tima, koji Orange Day smatraju vrlo značajnim za lični i profesionalni razvoj zaposlenih.
U kategoriji Najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici, koja nagrađuje uspešna partnerstva između kompanija i neprofitnih organizacija pri sprovođenju programa volontiranja, nagradu su prošle godine dobile kompanije Credit Agricole Srbija i Metro Cash & Carry za zajednički program “Magični doručak”, koji se sprovodi u partnerstvu sa organizacijom Banka hrane i ima za cilj prikupljanje što veće količine namirnica za škole za decu sa posebnim potrebama širom Srbije. Pored ovih kategorija, povodom 2012. godine koja je od strane Evropske komisije proglašena Evropskom godinom aktivnog starenja, posebno priznanje dodeljeno je kompaniji Mercator-S, za program „Sajam stvaralaštva starih – Dodati život godinama“, koji omogućava i promoviše uključenost najstarijih članova zajednice u društvene sadržaje. Ovaj program se odvija od 2009. godine, u saradnji sa gerontološkim centrima iz cele Srbije, kroz aktivnosti druženja zaposlenih u kompaniji sa korisnicima ovih ustanova.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!