Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Put do zadovoljnih potrošača

Danas, u vremen sve veće konkurencije, često je upravo kvalitet usluge skrivena prilika i izvor prednosti nad konkurentima. Vrhunska usluga je ključ za veći broj kupaca, veću prodaju i profit, a time postaje i temelj za dugoročni uspeh. Kad su nezadovoljni, samo će četiri odsto kupaca to i reći prodavcu, dok će svi ostali svoje nezadovoljstvo podeliti sa čak 20 svojih poznanika. Isto tako, kao jedan od najčešćih razloga prestanka kupovanja kupci navode nezadovoljstvo ponašanjem.

U vreme kada se očekivanja kupaca povećavaju, a konkurentske ponude vrlo brzo menjaju, i kada na takve promene treba imati spreman odgovor, kontinuirano praćenje sopstvenog kvaliteta usluge metodom tajne kupovine predstavlja veliku pomoć kompanijama i pruža im siguran odgovor idu li u pravom smeru.
Šta je „Tajna kupovina“?

„Tajna kupovina“ (Mystery shopping) je metoda za merenje, evaluaciju i izveštavanje o kvalitetu pruženih usluga. Može se sasvim opravdano tvrditi da je to najbrži i najefikasnija metoda za prikupljanje objektivnih podataka o kvalitetu usluga.

„Tajnu kupovinu“ obavljaju tajni kupci, zapravo prethodno obučeni saradnici, koji na zahtev određene kompanije, igraju ulogu potencijalnih ili redovnih kupaca. Oni prema unapred definisanim kriterijumima detaljno i objektivno mere kvalitet usluge kompanije i/ili njenih konkurenata i nakon toga izveštavaju o svom iskustvu na uporediv i konzistentan način. Suprotno opštem mišljenju, tajni kupci ne predstavljaju zahtevne ni „teške“ ljude, već prosečne osobe koje odgovaraju profilu ciljne grupe klijenta.

Više informacija pronađite na sajtu agencije MASMI.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!