Nomad Foods, vodeća evropska kompanija za proizvodnju smrznute hrane, sa brendovima poput Birds Eye, Findus, Iglo, Ledo i Frikom, dodelila je zakup medijskog prostora i medijsko planiranje Zenithu, delu Publicis Groupe, u celoj Adriatic regiji, koja pokriva Hrvatsku, Srbiju, Bosnu, Sloveniju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju.
Ova pobeda je zasnovana na Zenithovom sedmogodišnjem partnerstvu s Nomad Foods-om. Zenith je trenutno odgovoran za sve online i offline aktivnosti za svih 14 ostalih evropskih tržišta Nomad Foodsa.
Nakon pitcha sa nekoliko lokalnih agencija, Zenith je odabran na osnovu snage svojih globalnih i Adriatic timova i stručnosti na terenu, kao i njihovog povezanog načina rada.
Christian Lee, globalni direktor Zenitha, rekao je: “Oduševljeni smo što možemo da proširimo naše dugogodišnje partnerstvo s kompanijom Nomad Foods. Ova pobeda dokaz je našeg talenta visokih performansi, strateškog načina rada i alata koji su vodeći u industriji”.
Aleksandra Dilevska, izvršna direktorka Publicis Groupe Hrvatska i Severna Makedonija, COO Adriatic, izjavila je: “Biti odabran od strane Nomada u Adriatic regiji zaista je uzbudljivo za nas u regiji i jasna demonstracija vrednosti našeg pristupa Power of One. Veoma smo ponosni što smo deo ovog važnog zadatka”
Steve Axe, direktor marketinga u Nomad Foods, rekao je: „Zenith ima duboko razumevanje naše vizije rasta i radujemo se našem proširenom partnerstvu u Adriatic regiji“.