Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prvi white paper o vidljivim prikazima u digitalnom oglašavanju

SVET – Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) objavio je dokument koji govori o vidljivim prikazima, kao značajan korak u strategiji navođenja brending budžeta u digitalno oglašavanje. Ovaj white paper ima za cilj da edukuje javnost u ovom konkretnom aspektu digitalnog oglašavanja i postavlja temelj za preporuke evropskoj industriji kroz nacionalne IAB-e, organizacije za merenje tržišta i dobavljače.
Vidljivi prikazi predstavljaju vrstu metrike u digitalnom oglašavanju koja se razvija velikom brzinom i manifestuje na različite načine širom Evrope. Skorašnja studija sprovedena od strane IAB Europe, na temu metrike i KPI, pokazala je da 84% brend oglašivača očekuje da vide pomak u merenju vidljivih prikaza nasuprot serviranim. Ovaj white paper je deo inicijative IAB Europe u okviru Brand Advertising Framework-a.
Sledeći koraci IAB Europe su dalje konsultacije sa lokalnim IAB-ima, organizacijama za merenje i dobavljačima na temu rezultata do kojih se došlo izradom ovog dokumenta. Fokus će se takođe proširiti na pružanje i kvalitet usluge digitalnog oglašavanja, ali okruženje u kome se ta usluga nudi tokom 2015.

Više informacija na sajtu IAB Serbia.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!