SVET – Udruženje marketinških agencija iz Velike Britanije (MAA) ukazalo je na lošu pitch praksu kompanije AB InBev-a, ali je planirani štrajk agencija protiv ovog diva u pivskoj industriji propao, piše britanski Marketing magazin.
MAA pozvalo je na štrajk agencija protiv AB InBev kompanije kako bi se zauzeo stav protiv njenog poslovnog odnosa prema dobavljačima. Međutim, iz razloga koji su bili „razumljivi s obzirom na njihovu ranjivost“, agencije su odbile da pokrenu štrajk koji je trebao početi prošle nedelje. ISBA takođe nije javno osudila „eksploatatorsko ponašanje klijenta“, rekli su u MAA.
Ovo telo pozvalo je sve pridružene agencije da se “ujedine” kako bi se izvršio pritisak na vlasnika Corone, Budweisera i Stelle, nakon što su upozoreni na e-aukciju u kojoj je od agencija traženo da navedu koliko sati rada bi efektivno dali besplatno i da li bi pristali da idu i preko 120 dana roka za plaćanje od strane AB InBev-a.
Generalni direktor MAA Scott Knox u mejlu poslatom članovima udruženja rekao je da je dobijena podrška agencija u SAD-u, među kojima postoji izražen entuzijazam za pozivanje na odgovornost zbog “loše prakse”.
“Industrija nema drugog izbora nego da se ujedini ukoliko želimo da osiguramo dugoročno finansijsko zdravlje za agencije i njihove zaposlene”, rekao je Knox.
AB InBev se nije se oglasio povodom reakcije MAA.
Izvor: marketingmagazine.co.uk