Agencija Saatchi&Saatchi Beograd i Fond B92 su ovogodišnji finalisti prestižnog Njujorškog festivala advertajzinga u pet kategorija sa dva projekta, saopštila je ova agencija.
Viralni video protiv nasilja u porodici „Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života“ i projekat „Hronike pretnji“ u sklopu kampanje protiv pretnji i nasilja nad novinarima ušli su u najuži izbor, u koji spada svega 10 odsto prijavljenih radova, za osvajanje prestižnih nagrada. Odluku o ovogodišnjim pobednicima doneće žiri sastavljen od 30 izvršnih kreativnih direktora marketinških agencija iz celog sveta.
Njujorški festival advertajzinga predstavlja uvid u najznačajnije trendove i dostignuća globalne advertajzing scene, dodeljujući nagrade u svim relevantnim kategorijama. Kuriozitet ovogodišnjeg festivala predstavljaju specijalno osmišljene nagrade u vidu trofeja kreiranog od strane svetski poznatog dizajn studija Sagmeister & Walsh iz Njujorka.