Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) i Beogradski sajam, na 38. Međunarodnom sajmu građevinarstva SEEBBE, dodelili su priznanja za promotivni nastup izlagača. Kompanija Gorenje, koja na našim prostorima ima tradiciju dugu od 60 godina, dobila je ove godine, između ostalih, ovu prestižnu nagradu.
Štand kompanije “Gorenje” bio je veliko osveženje Sajmu, jer je svojim neobičnim štandom, koji živopisno oslikava slogan Gorenja – „Pogledaj svet iz drugog ugla“, privuklo posetioce. Ideja o elegantnom kupatilu okrenutom naopako postala je najveća aktrakcija Sajma ispred koje su se svi slikali, dok je ostatak štanda posetiocima probudio maštu i podstakao ih da razmisle o prolećnoj dekoraciji i ulepšavanju doma.
Pored kompanije „Gorenje“ diplome za uspešan promotivni nastup dobili su i Henkel Srbija, Zorka keramika, DRACOMERX, KLEEMANN liftovi i kompanija DUCO.
Grand pri za najbolji promotivni nastup dobili su Potisje Kanjiža član grupe TONDACH i TIKKURILA ZORKA.
Više izvora